|
کدخبر: 171309

دست بالای سپاهان برای پیروزی برابر پرسپولیس

پرسپولیس برای برد سپاهان در اصفهان حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های شهریار مغانلو باز کرده و می‌خواهد با استفاده از بهترین مهاجم خود در لیگ قهرمانان آسیا دروازه حریف اصفهانی خود را باز کند اما نویدکیا هم در تیمش بازیکن بلند قامت کم ندارد و می‌تواند به راحتی شهریار را از جریان بازی خارج کند.

 

شهریار مغانلو شانس اول گلزنی پرسپولیس در بازی با سپاهان است. مهاجم بلند بالای پرسپولیسی‌ها بهترین گلزن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود و روی گلزنی او در اصفهان هم حساب ویژه‌ای باز می‌شود.

شهریار با ۱۸۷ سانتی متر قد یکی از سرزن‌ترین بازیکنان پرسپولیس است و این تیم می‌تواند با استفاده از توانایی سرزنی او روی ارسال از کناره‌ها خطرساز شود ولی در سپاهان بازیکن بلند قامت تر از شهریار هم وجود دارد.

گولسیانی مدافع سپاهان با قامت ۱۹۳ سانتی متر، ۶ سانتی متر هم از شهریار بلندتر است و می‌تواند مهاجم پرسپولیس را روی هوا مهار کند. البته پیام نیازمند ۱۹۴ سانتی متری هم می‌تواند با خروج‌هایش کار شهریار را سخت کند.

شاید پرسپولیسی‌ها به ضربات سر دلخوش کرده باشند اما سپاهان روی هوا خطرناک تر به نظر می‌رسند و کی روش استنلی با ۱۹۵ سانتی متر بلند قامت‌ترین بازیکن دو تیم است.

نبرد آسمان خراش‌های دو تیم در این بازی بسیار اهمیت دارد چون در بازی‌های حساس ضربات ایستگاهی می‌توانند نتیجه یک بازی را رقم بزنند و از طرفی هم پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود روی این ضربات ضعیف ظاهر شده و برابر گوآ و الریان گل‌های بدی خورده است.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر