|
کدخبر: 170627

باشگاه پرسپولیس: یک متر هم به شستا نمی‎‌دهیم!

مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند که ساختمان این باشگاه به صورت تمام و کمال در اختیار سرخپوشان پایتخت است و هیچ نهادی نمی‌تواند درباره آن ادعایی داشته باشد.

ورزش باشگاه پرسپولیس: یک متر هم به شستا نمی‎‌دهیم!

در حالی که شب گذشته شستا با عنوان «انتقال سند ساختمان‌های فدراسیون» خبر از واگذاری سه دانگ از ساختمان پرسپولیس به خود را داد، حالا باشگاه پرسپولیس در مقام پاسخ برآمده است. مسئولان اجرایی و حقوقی این باشگاه تاکید می‌کنند که ساختمان باشگاه به صورت تمام و کمال به پرسپولیس اختصاص دارد و نه تنها شستا، بلکه فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند ادعایی درباره آن مطرح کند.

ابراهیم شکوری سخنگو و معاون اجرایی در پاسخ به ابهامات این پرونده گفت: «در مورد ارزش ساختمان باید بگویم که بحثی در این مورد نداریم چرا که مالک ۱۰۰ در صد آن هستیم و متعلق به ما و هواداران است و سایر موارد را آقای حسین پور توضیح می‌دهد. پرسپولیس در زمان خودش ۳۶۴ میلیون را پرداخت کردیم که ۵۰ درصد مبلغ بوده و اگر مابقی آن را پرداخت کنیم بدهی ما به فدراسیون است. از فدراسیون و شستا گله مند هستیم چرا که با توجه به دارایی‌های فدراسیون دست گذاشته روی ساختمان باشگاه پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار. ما با تمام وجود از حق باشگاه پرسپولیس و هواداران دفاع می‌کنیم.»

ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص این موضوع توضیح داد: وقتی ما وارد کار شدیم پرونده‌ای تحویل به ما نشد و ما خودمان رفتیم اطلاعات کسب کردیم. در این بین با خبر توقیف سه دانگ از ساختمان پرسپولیس مواجه شدیم. ما متوجه شدیم مسئولان شستا قبلا گفتند که ما مطالباتمان را گرفته‌ایم. بعد فدراسیون در پاسخ به ما گفت که مشکلی نیست و خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. بعد ما در راه بررسی، دریافتیم که کل ساختمان پرسپولیس، برای باشگاه خریداری شده و در زمان آقای دادکان این ساختمان برای پرسپولیس خریداری شده است. یعنی اینطوری نبوده که برای فدراسیون باشد و پرسپولیس در آن مستقر شود، بلکه کل ساختمان برای پرسپولیس است. بعد فهمیدیم اتفاقا بسیاری از مبالغ ساختمان هم توسط پرسپولیس پرداخت شده. در داخل ساختمان هم نوشته که به همت آقای دادکان، این ساختمان برای پرسپولیس خریداری شد.

وی در مورد خبر جدید مبنی بر انتقال سند عنوان کرد: خیال ما راحت شد وقتی فدراسیون گفت ما پیگیر مسئله هستیم، حتما موضوع را حل خواهد کرد. بعد خبر آمد که ۳ دانگ از ساختمان به اسم شستا شده اما ما تا این لحظه نمی‌دانیم درست است یا خیر. سند به نام فدراسیون است و به اسم پرسپولیس نشده. اما اینطور نیست که مالکیتش در اختیار فدراسیون فوتبال باشد. اما به هر حال چیزی به ما ابلاغ نشده و نه محاکم قضایی، نه شستا و نه فدراسیون فوتبال، هیچ نامه‌ای را به ما نزده‌اند. ما نامه‌ای با امضای مدیرعاملمان به فدراسیون فرستادیم که اگر امکان دفاع و مذاکره ندارید، ما این کار را انجام دهیم.

معاون حقوقی پرسپولیس وعده داد: فکر نمی‌کنم حتی در صورت انتقال، مشکلی باشگاه پرسپولیس را تهدید کند. با مدارکی که من می‌بینم شش دانگ ساختمان پرسپولیس، برای این باشگاه است و به فدراسیون تعلق ندارد که شستا آن را در اختیار بگیرد.

در پایان نشست خبری، ابراهیم شکوری ورود کرد و گفت: جناب صدری پیام دادند که شستا ۲۵ میلیارد تومان دریافت کرده و طلب شستا از فدراسیون فوتبال، هیچ ارتباطی به پرسپولیس ندارد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها