|
کدخبر: 168221

بدترین خبر ممکن برای استقلال

شیخ دیاباته به بازی بعدی استقلال مقابل الاهلی نمی رسد و کادرپزشکی نیز در انتظار پاسخ MRI محمد نادری است.

ورزش بدترین خبر ممکن برای استقلال

 استقلال در حالی شب گذشته مقابل الدحیل با نتیجه تساوی 2 – 2 متوقف شد که آبی پوشان وقت های تلف شده نیمه دوم را به دلیل مصدومیت دیاباته و خروج او از زمین، 10 نفره و با یک یار کمتر ادامه دادند.

دیاباته که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 4 بار برای استقلال موفق به گلزنی شده است، در این فصل اسیر مصدومیت های زیادی شد. شیخ 8 بازی آبی پوشان در لیگ برتر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و اکنون به نظر می رسد احتمال حضور او برابر الاهلی خیلی کم باشد.

این بازیکن در لحظات پایانی بازی دچار آسیب دیدگی شد و در کنار زمین توسط کادرپزشکی مورد معالجه قرار گرفت. درحالیکه استقلال فرصت انجام 3 تعویض در جریان بازی را استفاده کرده بود، قادر به تعویض دیاباته نبود و این بازیکن پس از بازگشت دوباره به زمین مسابقه، مجددا روی زمین افتاد و از بازی بیرون رفت.

محمد نادری نیز در دقایق ابتدایی بازی پس از یک صحنه درگیری با اسماعیل محمد، از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 23 جایش را به هروویه میلیچ داد و اکنون کادرپزشکی استقلال برای تعیین وضعیت نادری به دنبال جواب MRI است.

در هر صورت احتمال حضور این دو بازیکن مقابل الاهلی بسیار کم است و حتی شنیده می شود دیاباته بازی با الشرطه را هم از دست داده است ولی مجیدی امیدوار است که در بازی ششم مقابل نماینده عراق، نادری را در اختیار داشته باشد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر