|
کدخبر: 166440

پیش بازی استقلال - الشرطه

شاگردان فرهاد مجیدی در دومین دیدار خود در آسیا، ۴۵ دقیقه بامداد دوشنبه در عربستان با الشرطه دیدار خواهند کرد.

ورزش پیش بازی استقلال - الشرطه

استقلال در دومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا با الشرطه عراق در عربستان دیدار خواهد کرد. به علت برگزاری بازی بعد از افطار و اختلاف ساعت میان ایران و عربستان، در ساعت ۰۰: ۴۵ بامداد دوشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله در شهر جده (دومین شهر بزرگ عربستان) برگزار می‌شود.

نیمه شب جمعه، شاگردان فرهاد مجیدی با پیروزی پرگل ۵ بر ۲ مقابل الاهلی عربستان، میزبان بازی‌های این گروه، نوید روزهای خوب در آسیا را دادند و در عین حال خط و نشانی برای رقبای خود کشیدند. آنها با این پیروزی، فعلا صدرنشین هستند و الدحیل قطر را به علت تفاضل گل کمتر بعد از خود می‌بینند.

آبی‌های ایران در دومین بازی با تیمی رو به رو خواهند شد که سال گذشته هم حریف‌شان بود. استقلال و الشرطه سال گذشته در بازی رفت در عراق و در بازی برگشت در قطر - که به صورت متمرکز برگزار می‌شد - به تساوی یک بر یک دست یافتند تا استقلال صعود کند و الشرطه حذف شود.

استقلال به عنوان تیم سوم ایران و صدرنشین گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در بازی نخست خود مقابل الدحیل شکست خورده است. الشرطه در نخستین بازی دو گل دریافت کرد و حرف زیادی برای گفتن نداشت.

با این حال، سابقه بازی‌های تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عراق حاکی از رقابت‌های نزدیک دو تیم است اما عملکرد خوب استقلال در خط حمله، باعث امیدواری هواداران شده است.

استقلال برای رقابت با الدحیل، دیگر تیم قدرتمند گروه، نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است تا با آسودگی خاطر بیشتری در سومین دیدارش به میدان برود. با توجه به افزایش تعداد تیم‌ها و گروه‌های این مسابقات، کسب رتبه دوم گروه، به معنی مسجل شدن صعود به مرحله بعد نیست. در نتیجه فقط تیم نخست گروه می‌تواند از صعود به مرحله بعد مطمئن شود و به همین دلیل رقابت‌ها حساس‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

استقلال از زمان روی کار آمدن مجیدی، در ۴ دیدار از ۵ دیدار خود پیروز شده؛ در واقع هر بار که آبی‌ها گل اول را به ثمر رسانده‌اند، سه امتیاز را هم کسب کرده‌اند.

در دیگر دیدار این گروه، الاهلی عربستان و الدحیل قطر از ساعت ۲۲: ۱۵ به میدن خواهند رفت.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر