|
کدخبر: 164831

آشنایی با میزبانان گروه ایران در بحرین

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی میزبانی انتخابی جام جهانی در گروه ایران را به بحرین واگذار کرده که ورزشگاه‌های این کشور از نظر زیرساخت بسیار ضعیف‌تر از ورزشگاه ایرانی هستند.

ورزش آشنایی با میزبانان گروه ایران در بحرین

بحرین به عنوان میزبانی مسابقات متمرکز گروه سوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا (گروه ایران) انتخاب شده و تیم ملی ایران به همراه عراق، کامبوج و هنگ‌کنگ بازی‌های باقی مانده خود را در این کشور برگزار خواهند کرد. این مسابقات از ۱۳ تا ۲۵ خرداد به صورت متمرکز و فشرده در ۱۳ روز در ورزشگاه‌های معرفی شده از سوی بحرین برگزار می‌شود و تیم‌ها در گرمای هوا در این کشور به رقابت می‌پردازند.

طی روزهای گذشته نمایندگان AFC از سه ورزشگاه دیدن کردند و در نهایت ورزشگاه‌های ملی، خلیفه و شیخ علی بن محمد (المحرق) به تایید رسیده تا این مسابقات در بحرین برگزار شود.

ورزشگاه ملی بحرین با گنجایش ۴۰ هزار نفر، محل برگزاری رویدادهای ورزشی مهم این کشور و همینطور بازی رفت ایران و بحرین بود، به عنوان ورزشگاه اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که احتمالا در بیشتر موارد میزبان بازی‌های تیم ملی این کشور هم باشد.

ورزشگاه خلیفه نیز با ۲۰ هزار نفر گنجایش، قدیمی‌ترین ورزشگاه این مسابقات است که سال ۱۹۶۸ میلادی ساخته شده اما در سال ۲۰۰۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. این ورزشگاه محل بازی‌های خانگی النجمه بحرین است.

ورزشگاه_خلیفه

همچنین ورزشگاه المحرق یا شیخ علی بن محمد نیز سومین ورزشگاه این مسابقات است که در سال ۲۰۱۲ مورد بازسازی قرار گرفته است و در جزیره‌ای جدا از کشور بحرین قرار دارد. این ورزشگاه همانطور که از نامش مشخص است، محل بازی‌های تیم المحرق است.

 

ورزشگاه_المحرق

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها