|
کدخبر: 161283

امیری:نمی‌خواهند ایران به جام‌جهانی برود

وحید امیری پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا باید این پیروزی را به تمام هواداران تبریک بگویم.

ورزش امیری:نمی‌خواهند ایران به جام‌جهانی برود

وحید امیری پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا باید این پیروزی را به تمام هواداران تبریک بگویم. بازی خیلی سختی بود. نفت مسجد سلیمان تیمی جوان و باانگیزه بود. آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند که امروز از ما امتیاز بگیرند و این موضوع کار را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند کمی بسته بازی می‌کنند و این اتفاق کار را برای ما سخت می‌کند، اما امروز تیم نفت عملکرد خیلی خوبی داشت و سورپرایزمان کرد. در مجموع بازی مهمی بود که توانستیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان به هدف خود برسیم. 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص شادی پس از گلش که شبیه به شادی بعد از گل مهدوی‌کیا در تیم هامبورگ بود، گفت:  مهدوی‌کیا بازیکن بزرگی است و خیلی باید تلاش کنیم که به وی برسیم.

امیری درخصوص گرفتن میزبانی از ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، تصریح کرد: قطعاً بازی در هند سخت است. انتظار داشتیم با توجه به اینکه در ادوار اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم، میزبان باشیم، اما متاسفانه لابی ما در آسیا خیلی کم است. این اتفاق چیزی از ارزش‌های فوتبال ایران و پرسپولیس کم نمی‌کند. شک نکنید که با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا بازهم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم. 

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درمورد برگزاری بازی‌های تیم ملی در کشور بحرین خاطرنشان کرد: بازی رفت که در بحرین برگزار کردیم شرایط را بسیار برای ما سخت کردند؛ حتی ورود ما به ورزشگاه را هم امنیتی کرده بودند و لباس‌های ما را هم گشتند. این نشان می‌دهد که در تلاش هستند تا شرایطی را فراهم کنند که ایران نتواند در این دوره به جام‌جهانی راه پیدا کند. به نظرم که در اشتباه هستند و تیم کنونی ایران لیاقت زیادی دارد. امیدوارم همه تلاش کنند که ایران به جام‌جهانی برسد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر