|
کدخبر: 156760

۱۶۰ میلیارد در حساب رئیس فدراسیون جدید

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: منابع مالی در فیفا داریم که بدهی‌های ما در مقابل آن ناچیز است.

ورزش ۱۶۰ میلیارد در حساب رئیس فدراسیون جدید

حیدر بهاروند در آغاز مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال اظهارکرد: به اعضای مجمع، معاونت وزیر ورزش، مدیرکل حراست، کاندیداها، اعضای هیأت رئیسه، ‌اصحاب رسانه، همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال و حاضران خیرمقدم می‌گویم. ما امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم، بعد از فراز و نشیب‌های زیاد در یکسال گذشته و تصویب اساسنامه با توجه به تلاشی که در این راه انجام شد انتخابات اعضای هیأت رئیسه را امروز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش‌های زیادی در یکسال گذشته صورت گرفت تا به اینجا برسیم. امیدواریم انتخابات خوبی داشته باشیم. برای فردی که انتخاب می‌شود و سکان هدایت فدراسیون را در دست می‌گیرد و تیم او آرزوی موفقیت داریم در ۴ سال گذشته زحمات زیادی کشیده شد و البته ایراداتی هم وجود داشت. بازی‌های خوب تیم ملی در جام‌جهانی و همچنین مقام‌هایی که فوتبال ساحلی و فوتسال به‌دست ‌آوردند حاصل تلاش همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال بود.

بهاروند گفت: برگزاری مسابقات را که سال گذشته انجام دادیم کار بسیار سنگینی بود امسال هم همین کار را در همه سطوح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم که کار بسیار سختی است و باید از باشگاه‌ها، هیأت‌های فوتبال و ادارات کل تشکر کنم.

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خیلی گفته می‌شود که این فدراسیون بدهکار است ما بخشی از انتقادات را قبول داریم و نمی‌شود گفت ایده‌ال بودیم اما منابع مالی در فیفا داریم که در مقابل بدهی‌هایمان ناچیز است. هر کسی انتخاب شود ۶۰ ـ ۱۵۰ میلیارد پول در حسابش دارد که اگر تحریم‌ها برطرف شوند می‌تواند با این پول به فوتبال کمک کند

وی اضافه کرد: دوستان زحمات زیادی در این راه کشیدند. مهدی محمدنبی و دوستانش، هیأت رئیسه، علی نژاد و وزارت ورزش زحمات زیادی کشیدند تا این انتخابات برگزار شود امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب باعث رشد فوتبال شود.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    چرایک بازنشسته لشگری بعداز۳۰ سال خدمت وس نگرنشینی ومرزداری پاداش بازنشستگی اش بمو قع پرداخت نمی شودوحقوق ومزایایش ریال ریا ل اضاف وکلی منت میگذارنداماایران خودروبه کارکنانش هر۵ سال یک سهمیه خودرومیدهدفدر اسیون فوتبال برای خریدبازیکن چندصدمیلیون دلا روتومان وبرای مربی خارجی چندصدمیلیا رددلارپرداخت میکنداین تبعیض هاچراهست وکس ی بررسی نمی کندمملکت بنده برایش جوانیم ر اداده ام نه بازیکن وهنرپیشه ونجومی بگیرا ن لواسان نشین

ارسال نظر