|
کدخبر: 156741

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال آغاز شد

نامزدهای انتخاباتی و اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رفته‌رفته وارد محل برگزاری انتخابات می‌شوند.

ورزش مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال آغاز شد

انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰ امروز (یکشنبه) در سالن همایش‌های اجلاس سران برگزار می‌شود و رئیس و هیات رئیسه آینده این فدراسیون با رای اعضای مجمع مشخص خواهند شد.

نامزدها و اعضای هیات رئیسه از حدود ساعت ۹ امروز وارد محل انتخابات شدند تا با دریافت کارت ورود و لوازم بهداشتی و همینطور صرف صبحانه راهی سالن اصلی برگزاری انتخابات شوند.

تاکنون علی کریمی و کیومرث هاشمی دو نامزد کرسی ریاست وارد این مجموعه شده‌اند.

روسای هیات‌های فوتبال که از دیشب در هتل المپیک تهران حضور دارند، با اتوبوس تیم‌های ملی وارد مجموعه همایش‌های جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش از ابتدای بازگشایی سالن، در محل استقرار خود حضور دارد.

فاطمه علیپور و سعید دقیقی، نواب رئیس پیشنهادی علی کریمی نیز بعد از حضور در سالن به سمت وی رفتند و به گفت‌وگو با او پرداختند.

همچنان خبری از حضور مهدی مهدوی کیا در محل برگزاری انتخابات نیست.

مصطفی آجرلو و شهاب‌الدین عزیزی خادم هم وارد سالن برگزاری انتخابات شدند.

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال پس از ورود به سالن به سمت علی کریمی رفت و با او خوش و بش کرد و توجهی به سایر نامزدهای انتخابات نداشت.

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی نیز با حضور در سالن در محل مربوط به خود مستقر شد و با هیچ‌کس خوش و بش نکرد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال نیز به عنوان مهمان در سالن حضور دارد.

۱۰: ۱۵؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش، مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال فعلا به محل برگزاری انتخابات نیامده‌اند.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در آغاز مجمع اعلام کرد که آقایان "سنجر" و "مصطفی" از سوی AFC‌ به عنوان ناظر در محل انتخابات حضور دارند و مقامات مربوط در فیفا هم به صورت زنده اتفاقات مجمع را رصد می‌کنند.

از نکات جالب این مجمع، حضور یک هنرمند نقاش در طبقه دوم این سالن است که در حال نقاشی چهره چهار نامزد ریاست فدراسیون فوتبال است. او همزمان نقاشی هر چهار نفر را پیش می‌برد.

۱۰: ۳۰؛ سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال سخنرانی خود را آغاز کرد.

فرهاد حمیداوی، مالک و مدیرعامل شهرخودرو بعد از مدت‌ها غیبت در محافل فوتبال، در مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون فوتبال حضور دارد. همچین جعفر سمیعی از باشگاه پرسپولیس و اسماعیل خلیل‌زاده از باشگاه استقلال در این مجمع حضور یافته‌اند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها