|
کدخبر: 155614

مدیرعامل گل گهر از انتخابات فدراسیون کنار کشید

باشگاه گل‌ گهر سیرجان از کناره‌ گیری مدیرعامل این باشگاه از شرکت در انتخابات هیات‌ رئیسه فدراسیون فوتبال خبر داد

ورزش مدیرعامل گل گهر از انتخابات فدراسیون کنار کشید

محمد جواهری رسما از انتخابات هیات رئیسه فدراسیون کنار کشید.
وقتی رئیس شرکت گل گهر اعضای هیات مدیره جدید تیم گل گهر سیرجان را معرفی کرد و محمد جواهری که پیش از این هم زمان مدیرعامل باشگاه و عضو هیات مدیره بود، از هیات مدیره باشگاه گل گهر کنار گذاشته شد، در سیرجان این شایعه به راه افتاد که شرکت گل گهر از این که جواهری کاندیدای هیات رئیسه فدراسیون شده شاکی است و حتی شایعه شده بود مدیرعامل شرکت گل گهر قصد دارد مدیرعاملی باشگاه را هم از محمد جواهری بگیرد.

نخستین بار قبل از انتخاب ایمان عتیقی به جای ملارحمان، شایعه برکناری محمد جواهری به گوش رسید اما با توجه به نسبت فامیلی عتیقی با جواهری، بعد از تغییر مدیرعامل شرکت گل گهر، جایگاه جواهری در این باشگاه محکم شد تا این که مدیرعامل گل گهر تصمیم گرفت در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و شانس خود را برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون بیازماید.

گویا این تصمیم عواقب خوبی برای جواهری نداشت و حالا او ترجیح داده خود را از انتخابات فدراسیون کنار بکشد تا جایگاهش به عنوان مدیرعامل باشگاه گل گهر حفظ شود. درحال‌حاضر جواهری عضو هیات مدیره باشگاه گل گهر نیست و فقط مدیرعامل این باشگاه سیرجانی است.محمد اسفندیارپور، ابوذر حلوایی‌پور و اصغر حدیدی سه عضو جدید هیات‌مدیره این باشگاه هستند.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها