|
کدخبر: 152385

استقلال ورشکسته در مقابل بازیکنان میلیاردی!

باشگاه استقلال به هیچ عنوان توان پرداخت قراردادهای میلیاردی برخی بازیکنان را ندارد

ورزش استقلال ورشکسته در مقابل بازیکنان میلیاردی!

قرارداد سنگین برخی بازیکنان استقلال که در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند بسته شده، این روزها به معضلی بزرگ برای آبی‌ها تبدیل شده است.

وریا غفوری نخستین بازیکنی نیست که نسبت به مسائل مالی باشگاه معترض شده و به طور قطع آخرین نفر هم نخواهد بود.

بعد از جنجالی که در قرارداد فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر پیش آمد، این بار نوبت به وریا غفوری رسیده که قرارداد میلیاردی‌اش برای آبی‌ها حاشیه ساز شود.

در واقع احمد سعادتمند در نقل و انتقالات تابستانی با ۹ بازیکن قرادادهای مالی سنگینی بسته که این موضوع این روزها به دردسر بزرگی برای آبی‌ها تبدیل شده و به هیچ عنوان باشگاه توان پرداخت این قراردادها را ندارد.

درحال‌حاضر فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، فرشید باقری، وریا غفوری، عارف غلامی، مهدی قائدی، مرادمند، مظاهری و محمد نادری ۹ بازیکنی هستند که رقم قراردادشان بالا است و باشگاه توان پرداختی به آنها را ندارد.

البته در این بین هر بازیکنی شرایط متفاوتی دارد، به عنوان مثال وریا غفوری، عارف غلامی و مهدی قائدی قراردادهای قبلی خود را فسخ و قراردادی جدید امضا کردند، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر در هنگام تمدید قرارداد پولی را به صورت جداگانه از نامداری دریافت کردند و بازیکنانی مثل مرادمند، فرشید باقری، مظاهری و محمد نادری هم در هنگام عقد قرارداد با استقلال رقم بالایی طلب کردند که پرداخت آن از عهده باشگاه خارج است.

این مسئله‌ای است که این روزها به معضلی بزرگ برای استقلال تبدیل شده و هنوز مشخص نیست مدیران باشگاه چطور می‌خواهند این ارقام را پرداخت کنند.

ماجرا از جایی شروع شد که استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شد و احمد سعادتمند شتابزده شروع به جذب بازیکن کرد و رقم قرارداد خریدهای جدید به گوش بازیکنان قبلی رسید و آنها هم با مراجعه به سعادتمند متمم روی متمم گذاشتند و حالا استقلال باید جور این متمم‌ها را بکشد! خنده دار اینجاست که هیچ یک از بازیکنان جدید هم نتوانستند در آسیا برای استقلال بازی کنند اما جذب عجله‌ای آنها نظم مالی باشگاه را مختل کرد.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر