|
کدخبر: 151841

لطفا علی انصاریان را به قتل نرسانید!

منتشر کنندگان چنین اخباری در فضای مجازی در یک فضای رقابتی سعی دارند هم خودشان را خیلی صمیمی و نزدیک به انصاریان معرفی کنند و هم زودتر از دیگران خبر مرگش را در رسانه‌های غیررسمی نشر دهند.

ورزش لطفا علی انصاریان را به قتل نرسانید!

 از صبح دیروز خبر وخیم شدن حال پیشکسوت فوتبال کشورمان منتشر شد و دستان زیادی در سراسر کشور برای بهتر شدن و بازگشت سلامتی او به آسمان بلند شد.

عجیب آنکه برخی چهره های نزدیک به وی از جمله چند نفر از هم‌بازی‌های قدیمی و حتی خبرنگاران ورزشی بارها و بارها خبر فوتش را منتشر کردند. همه این اخبار هیجانی با فاصله تنها چند دقیقه تکذیب شدند اما در همان مدت کوتاه چشمان بسیاری از شنیدن این اخبار گریان شد.

انتشار اخبار مربوط به مرگ علی انصاریان به صورت غیر رسمی بوده و رسانه‌ها اینبار بسیار حرفه ‌ای عمل کردند و از دامن زدن به حاشیه ها پرهیز شد. اما نکته جالب اینکه، به نظر می‌رسد منتشر کنندگان چنین اخباری در فضای مجازی در یک فضای رقابتی سعی دارند هم خودشان را خیلی صمیمی و نزدیک به انصاریان معرفی کنند و هم زودتر از دیگران خبر مرگش را در فضای مجازی نشر دهند.

در شرایطی که پزشکان بیمارستان فرهیختگان در تلاش برای بازگرداندن این بازیکن مشهور به زندگی هستند، برخی نزدیکانش مدام کار انصاریان را تمام شده می‌دانند و شاهد شنیدن جملاتی اینچنین از آنها هستیم:

«از حالا فقط دو ساعت دوام می‌آورد!»

«به زودی تمام خواهد کرد!»

«با دستگاه زنده است»  و...

اینهمه تکاپو برای زنده نماندن علی انصاریان که در ذهن همه ما خاطرات خوشی را رقم زده عجیب است! انگار او جای دیگران را تنگ کرده و حالا وقت مردنش رسیده!

ای کاش بدانیم به قتل رساندن یک بیمار در ذهن مردم که با سختی در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری اش هست، در واقع به قتل رساندن باورهای ملی و انتشار  است.

البته نباید فراموش کنیم طی این چند روز و همزمان با بستری شدن انصاریان در بخش آی‌سی‌یو بسیاری از مردم و چهره‌های مشهور کشور سخت نگران حال وی بودند. به دنبال همین موضوع فضای مجازی پر شد از دعای خیر و عکس‌های او و مادرش تا شاید همزمان با سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، این ورزشکار سرشناس به آغوش مادر خود بازگردد.

  • ناشناس ارسالی در

    در حال دست و پنجه نرم کرم کردن با بیماری، نرم کرم کردن یعنی چه؟

ارسال نظر