|
کدخبر: 151718

لحظه به لحظه از بیمارستان فرهیختگان؛

زنده / آخرین وضعیت سلامتی علی انصاریان

در شرایطی که طی ساعات اخیر اخبار خوشایندی از بیمارستان فرهیختگان در خصوص وضعیت علی انصاریان خارج نشده، دوستان و چهره‌های شاخص ورزش و هنر در انتظار یک معجزه بزرگ هستند.

فوتبال زنده / آخرین وضعیت سلامتی علی انصاریان

علی انصاریان، مدافع سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که از چندی پیش به دلیل درگیری با بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده، اکنون شرایط مساعدی را دنبال نمی‌کند و طی ساعات اخیر پزشکان و نزدیکان وی از روند کند درمان او خبر می‌دهند. اتفاقی که باعث شد تا دوستان، ورزشکاران و چهره‌های مطرح فوتبال و هنر برای اطلاع از شرایط حال او راهی بیمارستان فرهیختگان شوند.

انصاریان+فرهیختگان۵

21:22 - اینجا بیمارستان فرهیختگان؛ همه منتظر خبر خوب.

21:00 - دقایقی پس از خانواده انصاریان، یک نفر که ادعا می‌کرد پزشکی از بیمارستان دانشوری است، وارد بیمارستان شد. او می‌گوید که تجهیزاتی را برای نجات پیشکسوت فوتبال ایران آورده است.

20:30 - اعضای خانواده علی انصاریان دقایقی قبل خود را دوباره به بیمارستان رساندند.

18:40- علی کریمی در جمع مردمی که مقابل بیمارستان هستند، حضور پیدا کرد و از مردم خواست همچنان دعا کنند. کریمی عنوان کرد یک ساعت پیش  انصاریان به هوش  آمده و سطح اکسیژن روی ۷۰ الی ۸۰ بوده است.

انصاریان+فرهیختگان۱۲

18:24- تعدادی از بانوان در مقابل بیمارستان فرهیختگان دست به آسمان بلند کردند و برای شفای او دعا می‌کنند.

18:10- مجددا پشت درهای بیمارستان فرهیختگان ازدحام هوادارانی که نگران و جویای حال علی انصاریان هستند، صورت گرفته است.

17:00 - حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بیمارستان حضور دارد.

انصاریان+فرهیختگان۱

16:40 - دکتر هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان در گفت و گو با همشهری: من مدام بالای سر انصاریان هستم و فوت ایشان را تکذیب می کنم.

15:57 - یک پزشک که از کاشان به تهران آمده ادعا می‌کند که می‌تواند انصاریان را درمان کند. این ادعای عجیب در حالی مطرح شده که بهنام ابوالقاسم پور با او صحبت کرد و گفت اینجا تمام نخبه های پزشکی ایران حضور دارند.

15:30 - احمدرضا عابدزاده با چهره مغموم و ناراحت در بیمارستان فرهیختگان.

14:48 - مادر علی انصاریان با ویلچر به اتاق انصاریان برده شد تا در این لحظات سخت همراه فرزندش باشد.

14:36 - حسین کاظمی و علیرضا منصوریان وارد بیمارستان شدند. چشمان خیس حسین کاظمی همه را تحت تاثیر قرار داده است. لحظاتی ناراحت کننده در بیمارستان در جریان است.

14:33 - باوجود تلاش مسئولین برای بیرون کردن مردم از بیمارستان اما همچنان عده زیادی از طرفداران انصاریان در بیمارستان فرهیختگان حضور دارند؛ به امید معجزه.

14:14 - مادر علی انصاریان که صبح امروز در اتاق دیگری از بیمارستان بستری بود، پس از گذشت ساعتی از ترک کردن بیمارستان فرهیختگان، وارد بیمارستان شد؛ گریه و ناله های او همه حاضران را تحت تاثیر قرار داده است.

14:00 - علی پروین، اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز لحظاتی پیش با حضور د‌ر بیمارستان پیگیر وضعیت شاگرد سابق خود شد.

13:32 - بهنام ابوالقاسم پور پس از عیادت از علی انصاریان به حاضران که اغلب چهره های هنری و ورزشی بودند گفت که انصاریان اوضاع وخیمی دارد و حضور مردم کمکی به او نمی‌کند و بهتر است که بیمارستان را ترک کنند.

13:31 - تیم پزشکی جدیدی در راه بیمارستان فرهیختگان هستند تا به وضعیت علی انصاریان رسیدگی کنند.

13:30 - با اصرار مسولین بیمارستان فرهیختگان مردم از محوطه این بیمارستان به بیرون هدایت شدند

13:25 - بیتا سحرخیز، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی و... از جمله بازیگرانی هستند که خود را به بیمارستان فرهیختگان رسانده اند.

13:20 - جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در بیمارستان حضور دارند. آن ها برای دقایقی با علی کریمی و نیما نکیسا گفتگو کردند.

13:12 - علی کریمی و‌ بهنام ابوالقاسمپور لحظاتی پیش با هماهنگی با مدیریت بیمارستان و پزشک راهی بخش بستری علی انصاریان شدند تا از نزدیک جویای حال و شرایط وی شوند.

12:45 - احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران یکی از افراد حاضر در بیمارستان بود که جویای حال وی شد. با این حال در اتفاقی تاسف برانگیز برخی از حاضران در‌ بیمارستان از وی تقاضای عکس یادگاری داشتند که با ناراحتی عابدزاده نیز همراه شد و وی خواست که در این شرایط رفتار اجتماعی مناسب انجام شود.

انصاریان+فرهیختگان

12:30 - دکتر هاشمیان با اعلام این موضوع که شب گذشته به طور کامل ریه انصاریان را شستشو داده‌اند، از وخامت دوباره ریه او از شب گذشته خبر داد.

12:15 - نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی نیز لحظاتی پیش وارد محوطه بیمارستان شد و از نزدیکان انصاریان جویای احوال وی شد.

12:00 - علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور، بهزاد غلامپور، مهدی امیرآبادی، ناصر محمد خانی و چند چهره سینمایی از جمله افرادی هستند که با حضور در بیمارستان پیگیر وضعیت علی انصاریان هستند.

 

منبع: ورزش3
  • م ارسالی در

    سلام با آرزوی بازگشت سلامتی علی انصاریان ...دعاکنیم پزشکان با حکیم های سنتی همکار ی کنن برای درمان علی انصاریان...

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها