|
کدخبر: 151407

یک ستاره دیگر در آستانه جدایی از پرسپولیس

هواداران بدانند پیشنهادهای خارجی ام به خاطر بازی با پیراهن پرسپولیس است

ورزش یک ستاره دیگر در آستانه جدایی از پرسپولیس

پس از حرف و حدیث هایی که مبنی بر وجود پیشنهادات خارجی مدافع ملی پوش پرسپولیسی‌ها به گوش رسید، او وجود پیشنهادات خارجی خود را تایید کرد

پس از شنیدن خبری مبنی بر وجود چند پیشنهاد خارجی برای محمد حسین کنعانی زادگان، در تماسی با او درباره چند و چون این پیشنهادات به صحبت پرداختیم.

مدافع پرسپولیسی‌ها در این باره گفت:

درحال‌حاضر نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم تا خدای نکرده بازار گرمی محسوب نشود ضمن اینکه هنوز در غم از دست دادن آقا مهرداد هستیم و واقعا دل و دماغی برای صحبت کردن نداریم.

پس از انتشار خبر مربوط به پیشنهادات خارجی تو، حرف و حدیث هایی به وجود آمده است. تو خبر مربوط به این پیشنهادات را تایید می‌کنی؟

بله، تایید می‌کنم و نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به دنبال حاشیه هستند. اصلا مگر چیز عجیبی است که یک بازیکن پیشنهادات خارجی داشته باشد؟ من هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان رفتم و با این وجود اصلا بعید نیست پیشنهاداتی به من شود. متعجم که چرا بعضی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

شاید این حرف‌ها درباره جدایی مطرح شده است و برخی می‌خواهند تو را خراب کنند؟

ببینید من گفتم که نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم فقط این را بگویم که من اگر صد پیشنهاد خارجی هم داشته باشم باز هم اولویت اول من پرسپولیس است و در راس همه تصمیم گیری‌های من قرار دارد. خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد. ما یک تیم هستیم که اهدافی داریم و به امید خدا به آن هم خواهیم رسید.

در پایان...؟

می خواهم درباره این خبر به هواداران بگویم همه فکر و ذکر من پرسپولیس است. پیشنهادات خارجی برای من به دلیل بازی با پیراهن پرسپولیس بوده و به همین دلیل آنقدر هم بی‌معرفت نیستم که بخواهم دست تیمم را خالی بگذارم. تا زمانی که پرسپولیس و هوادارانش من را بخواهند برای تیمم به میدان می‌رود.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها