|
کدخبر: 151357

خبر خوش برای پرسپولیسی ها از دو منبع

وکیل ماریو بودیمیر و سخنگوی باشگاه درباره شایعه بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کردند.

ورزش خبر خوش برای پرسپولیسی ها از دو منبع

پس از پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر مهاجم کروات پیشین سرخپوشان شایعاتی در مورد بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم مطرح شد.

در همین زمینه داوور رادیچ وکیل ماریو در این باره اظهارکرد: خیر، هنوز خبری از فیفا نیست و فعلاً حکمی در این زمینه صادر نشده است.

ابراهیم شکوری در خصوص پرونده ماریو بودیمیر گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس، در تلاش است که بابت این پرونده مشکلی برای ما پیش نیاید اگر چه بعدها درباره این قراردادها و نحوه تنظیم آن باید صحبت کنیم. فرصت ما طبق نامه وکیل بودیمیر تا دیروز بود ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم برای ۲ اسفند که فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ آغاز می‌شود مشکلی پیش نیاید و بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از فیفا ایمیلی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه رسیده است، خاطرنشان کرد: هواداران ما به اندازه کافی نگران هستند و عذاب کشیده‌اند. خواهشی که از همه رسانه‌ها و دوستان دارم این است که اخبار رسمی را از طریق سایت باشگاه پرسپولیس دنبال کنند. تا به این لحظه هیچ ایمیلی مبنی بر بسته شدن پنجره دریافت نکرده‌ایم. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که بتوانیم تیم را از این شرایط خارج کنیم.

سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که با برنامه آفساید رادیو جوان صحبت می‌کرد، افزود: این امیدواری را می‌دهم که می‌توانیم برای ۲ اسفند بازیکنان‌ مدنظرمان را جذب کنیم و مشکلی نخواهیم داشت. می‌دانیم هواداران نگران هستند ولی شبانه‌روزی تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و از تمام ظرفیت‌مان استفاده می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید. نباید از این نکته غافل شویم که ۵۰۰ هزار یورو مبلغ زیادی است که ما را دچار چالش و مشکل کرده است. با این حال ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم. اگر خبر رسمی بیاید از سایت و کانال‌های مربوط به باشگاه به صورت شفاف با هواداران در میان می‌گذاریم و اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

منبع: تسنیم
  • آرش نوری ارسالی در

    تورو خدا دست از سر پرسپولیس بردارید بگذارید تیم بدون حاشیه کارش را ادامه بدهد مگه شماها مریضید آخه بر پدر و مادرتان لعنت

ارسال نظر