|
کدخبر: 149612

تنبیه شدید پس از یک اشتباه داوری

رحیم شاهین کمک داور بازی ذوب آهن – نفت مسجد سلیمان به اشتباه خود در این بازی اعتراف کرد

ورزش تنبیه شدید پس از یک اشتباه داوری

رحیم شاهین کمک داوری که هفته گذشته گل سالم ذوب آهن به نفت مسجدسلیمان را آفساید اعلام کرد، درباره این اشتباه و خداحافظی‌اش از داوری صحبت کرد.

رحیم شاهین در دفاع از خود گفت:

 ۱۶ سال است که در لیگ برتر، بالاترین سطح فوتبال قضاوت می‌‌کنم و در طول این سال‌ها اشتباهات تأثیرگذاری نداشتم اما در این بازی و در آن صحنه اشتباه کردم و از همین ‌جا از تیم ذوب ‌آهن و کادر فنی این تیم عذرخواهی می‌‌کنم. تصمیمم برای خداحافظی جدی است و رسماً نامه خداحافظی‌ ام را به کمیته داوران خواهم داد چون اشتباهم در نتیجه بازی تأثیرگذار بود از داوری خداحافظی کردم. کارشناسان داوری در ‌خصوص آن صحنه اظهار نظر کردند و معتقد بودند که گل ذوب ‌آهن سالم بود، من هم عذاب وجدان گرفتم. در آن صحنه آفساید را با مکث اعلام کردم و ناخودآگاه دستم بالا رفت. حقیقتاً نتوانستم تصمیم درست بگیرم و از این تصمیمم منصرف شوم. باید همان لحظه تصمیمم را برمی ‌گرداندم اما نمی‌‌دانم چرا نتوانستم این کار را انجام دهم. به هر حال این بازی تمام شد و حالا دیگر من از داوری خداحافظی کردم.

حرف‌های کمک داور بازی ذوب آهن - نفت مسجد سلیمان ادامه دارد؛ او می‌گوید:

 متاسفانه بعد از آن صحنه برخی‌ها در فضای مجازی فحاشی کردند و حرف‌های بدی زدند. از نظر من این‌ها هواداران فوتبال نیستند و همان مالباختگانی هستند که در شرط‌ بندی می‌‌بازند و عقده‌های خود را با فحاشی خالی می‌کنند. من با خداحافظی از داوری خودم را تنبیه کردم. شرایط نسبت به قدیم کاملاً تغییر کرده و درحال‌حاضر با وجود فضای مجازی همه اتفاقات شفاف است و مردم به ‌خوبی قوانین داوری را می‌‌دانند. من نمی‌توانم به شعور مردم توهین کنم. بازیکنان همانند داور اشتباه می‌کنند و داور هم جزئی از بازی فوتبال است.

 

 

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها