|
کدخبر: 148553

وضعیت عجیب قلب دفاع پرسپولیس

دو مدافع میانی و باتجربه پرسپولیس در اتفاقی عجیب در لحظات پایانی به دلیل مصدومیت خارج شدند تا یحیی شرایط سختی را برای حفظ برد تیمش تجربه کند.

ورزش وضعیت عجیب قلب دفاع پرسپولیس

محمد حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی در دقایق پایانی جدال با فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت با دستور تعویض از سوی یحیی گل محمدی مواجه شدند تا شرایط علیه این تیم در دقایق باقیمانده باشد.

سرمربی سرخ‌ها که دستش روی نیمکت برای جانشینی دو مدافع میانی تاثیرگذار تیمش کاملا خالی بود، در اقدامی پرریسک از احسان حسینی کم تجربه و آرمان رمضانی در این پست سود برد. احسان حسینی که علیرغم حضور چند ساله در پرسپولیس فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته، در این بازی حساس و دقایق سرنوشت ساز در پست  دفاع میانی حاضر شد و  نکته عجیب تر اما حضور آرمان رمضانی در پست غیرتخصصی و دفاع میانی بود. یحیی برای اینکه مانع از سود بردن حریف در ارسال‌های مستقیم شود، آرمان رمضانی بلندقامت را در پست دفاع میانی به کار گرفت تا مانع از دستیابی شاگردان نکونام به هدف خود برای به تساوی کشاندن بازی در لحظات پایانی شود.

رمضانی که در این فصل به عنوان مهاجم نتوانسته به درخشش مدنظر هواداران در این تیم دست یابد، اینبار به قصد دفاع و مانع گلزنی حریف لحظاتی پایانی را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت و در کنار احسان حسینی لحظاتی دلهره آور را برای حفظ نتیجه و برد این تیم بعد از چهار تساوی پیاپی پشت سر گذاشت و البته خوش شانس بود که در یک صحنه هم اشتباه مدافعان این تمی و ضربه ساسان انصاری، باعث به تساوی کشیده شدن بازی نشد.

 

 

منبع: مهر

ارسال نظر