|
کدخبر: 147164

یحیی گل‌محمدی به سیم آخر زد!

انگار یحیی گل محمدی هم درست مثل بازیکنان استقلال، منتظر پایان دربی بود تا توپخانه اش را روشن کند

ورزش یحیی گل‌محمدی به سیم آخر زد!

درست مثل بازیکنان استقلال که پس از پایان دربی علیه مدیریت باشگاه حرف زدند، یحیی گل محمدی هم بعد از پایان این بازی، رسول پناه را به توپ بست.

یحیی گل محمدی که هنوز هم از مهدی رسول پناه بابت حرف هایی که پشت سرش زد، شاکی است. بعد از فینال آسیا بدون این که اسمی از او بیاورد علیه هیات مدیره موضع گرفت اما وقتی دید بی دلیل دارد رغبتی، علیپور و سایرین را با خودش دشمن می کند، این بار تغییر رویه داد و بعد از دربی شفاف و مستقیم از مهدی رسول پناه اسم برد و بعد از مساوی با استقلال با زبان بی زبانی به وزیر ورزش گفت پرسپولیس یا جای من است یا جای رسول پناه!

 البته سرمربی پرسپولیس خیلی حواسش جمع بود که حرف هایش توهین به وزیر و تهدید سلطانی فر تلقی نشود، به همین دلیل تاکید کرد بحث او استعفا نیست اما اگر رسول پناه تا یکی دو روز آینده از پرسپولیس نرود، وزیر ورزش باید تبعات آن را گردن بگیرد!

این بخش از حرف های یحی را بخوانید؛

 به وزیر ورزش می‌گویم که اگر رسول‌پناه  تا یکی دو روز آینده در رأس کار باشد باید تبعاتش را گردن بگیرد. بحث استعفا نیست، واقعا کار کردن در این باشگاه با  آدم‌های ضعیف و کوچک سخت است. از آقای سمیعی هم که در این چند وقت اخیر تلاش کردند می‌خواهم با وزیر صحبت کند؛ آدمی که برای باشگاه این همه مشکل به وجود آورده است نباید کنار باشگاه باشد. هم توهین و هم فحاشی شنیدیم، همه بی‌احترامی‌ها را تحمل کردیم فقط به خاطر هواداران و فینال آسیا. از الان باید خودشان تصمیم بگیرند که می‌خواهند این باشگاه را به صورت خوب مدیریت کنند یا اینکه می‌خواهند باشگاه وارد مشکلات دیگر شود، دیگر خودشان باید تصمیم‌ بگیرند.

سرمربی پرسپولیس البته از مدیرعاملی که وزیر ورزش برای پرسپولیس انتخاب کرده حمایت کرد تا به سلطانی فر بگوید مشکلی با منصوبین او ندارد و طرف حسابش فقط مهدی رسول پناه است.مهدی رسول پناه در فیلمی که به صورت مخفیانه از او گرفتند و پخش کردند تا زمینه ساز کناره گیری اجباری اش از سرپرستی باشگاه پرسپولیس شوند، گفته بود؛ یحیی گل محمدی از بازیکنان پورسانت می خواست و ربیع خواه را تنها به این دلیل که به او گفت پورسانت نمی دهم از تیم کنار گذاشت. 

سرپرست مستعفی پرسپولیس حرف های اهانت آمیز دیگری هم درباره یحیی گل محمدی زده بود.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر