|
کدخبر: 147105

نظر گل محمدی درباره دربی؛ حقمان برد بود!

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه حضوری بعد از اتمام بازی دوباره از مدیریت پرسپولیس گلایه کرد.

فوتبال نظر گل محمدی درباره دربی؛ حقمان برد بود!

گل محمدی در توضیح جریان بازی گفت: یک گل زودهنگام خوردیم و کنترل بازی بعد از دریافت گل دستمان بود، نیمه دوم توانستیم جبران کنیم و جلو بیفتیم. اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و می‌توانستیم در شش قدم هم گل بزنیم و خیلی عجیب بود.

او درباره شایستگی تیمش برای پیروزی هم گفت: از لحاظ فوتبالی و ایجاد موقعیت حقمان واقعا برد بود و می‌توانستیم بازی را حتی با اختلاف یک گل ببریم. اما در وقت اضافه نتوانستیم تمرکز داشته باشیم و قایدی هم یکبازیکن تاثیرگذار و تعیین کننده است که توانست از این موقعیت بهره ببرد.

وقتی گزارشگر شبکه سه از یحیی درباره ماجراهای مدیریتی پرسپولیس پرسید او گفت: اتفاقاتی که قبل از فینال آسیا رخ داد، برنامه ریزی شده بود تا پرسپولیس را ضعیف کنند. صحبت های من در لفافه نیست و بازیکنانی را به راحتی از دست دادیم و اراده ای برای حفظ آن ها نبود. مدیرعامل آقای رسول پناه و هیئت مدیره بازیکنان را یکی یکی از دست دادند و توجیهشان این بود که رفتن بازیکنان مشکلی نیست، یک حرف مسخره. الان هم آقای رسول پناه رئیس هیئت مدیره است و به ریش ما می‌خندد.

و موضوع داوری. گل محمدی درباره قضاوت کرمانشاهی گفت: آن لحظه که غلامی فوروارد ما را گرفت باید اخراج می‌شد، این نظر من است و کارشناسان باید نظر دهند اما به جز آن مشکلی وجود نداشت.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها