|
کدخبر: 145973

گل‌محمدی: داور پنالتی مسلم ما را نگرفت!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور از اعلام پنالتی مسلم به سود ما خودداری کرد.

ورزش گل‌محمدی: داور پنالتی مسلم ما را نگرفت!

یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل تیم‌های دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم.   گرفتن سه امتیاز هدف اصلی مان بود. در هر دو نیمه موقعیت هایی داشتیم و مسلط بودیم. بازی را خوب کنترل کردیم و می توانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم. هرچند در کل دیدار کم موقعیتی بود زیرا هر دو تیم برای گل نخوردن تلاش می‌کردند. 

وی افزود: موقیعت کمی در طول بازی پیش آمد. البته در یک صحنه هم داور از اعلام پنالتی مسلم به سود تیم ما گذشت و نتوانستیم این مسابقه را ببریم. باید خود را برای دیدار آینده آماده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض کادرفنی پرسپولیس به عملکرد داور گفت: اعتراض‌ها در چند صحنه رقم خورد. طبق آنچه از دور دیدیم باید به نفع ما گرفته می شد و مشکل خاصی نبود که بخواهیم درباره اش صحبت کنیم.

گل محمدی درباره عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس عنوان کرد: به هر صرت فشار زیادی روی این بچه‌ها است. در این هفت بازی موقعیت هایی برای مهاجمان ایجاد کردیم اما به دلیل فشار بیش از حد نتوانستند از فرصت ها استفاده کنند. نیاز به زمان و تمرینات اختصاصی بیشتر دارند و تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم تمرین بیشتر و تمرکز است.

وی درباره بازی دربی گفت: درباره دربی هم باید بگوییم همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد و گرفتن سه امتیاز هم با توجه به وضعیت جدول هدف اصلی ما است. ان شالله بازی تماشاگر پسند و خوبی باشد.

منبع: فارس

ارسال نظر