|
کدخبر: 144708

قیمت ساختمان فدراسیون فوتبال مشخص شد

شرکت شستا به خاطر طلب دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال اقدام قانونی انجام داده و به همین بهانه قانون به شرکت شستا اجازه داده با مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال بخشی از مطالباتش را دریافت کند.

ورزش قیمت ساختمان فدراسیون فوتبال مشخص شد

صفی‌الله فغان‌پور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال که در این باره با برنامه سلام صبح بخیر صحبت می‌کرد، گفت: شرکت شستا به صورت جدی و قانونی اقدام کرده و می‌خواهد پولش را بگیرد. فدراسیون فوتبال هم دچار مشکلات مالی است و شستا از طریق اجرای احکام مجتمع قضایی ساختمان فدراسیون را توقیف کرد. ساختمان فدراسیون فوتبال توسط کارشناسان حدود ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. در این مدت حدود ۱۶ میلیارد تومان به شستا پول پرداخت کردیم، اما آقایان این موضوع را نپذیرفتند و ۱۶ میلیاردی که ما به شستا پرداخت کردیم، کنار گذاشتند. طبق روزی که از شستا پول گرفتیم، ۱۶ میلیارد پول پرداخت کردیم و ۹ میلیارد باقی مانده است. باید نسبت به نرخ ارز همان زمانی که پول را از شستا گرفتیم بدهی‌مان را پرداخت کنیم ولی شرکت شستا به نرخ امروز یورو، پولش را می‌خواهد.

جالب اینکه فعلا هیچ نهاد دولتی به این موضوع ورود نکرده است؛ این اتفاق در حالی رخ داده است که فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند در ماه‌های آینده انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را برگزار کند. جالب اینکه فدراسیون فوتبال از مدت‌ها پیش کلنگ ساخت ساختمان جدید را در کمپ تیم‌های ملی زده اما به دلیل مشکلات مالی فعلا هیچ اقدامی در خصوص ساخت این ساختمان صورت نگرفته است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر