|
کدخبر: 140527

هافبک‌های پرسپولیس عصای دست یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که در هفته‌های اخیر هافبک‌های این تیم به خوبی گلزنی کرده‌اند.

ورزش هافبک‌های پرسپولیس عصای دست یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذر در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق آسیا می‌رود و به خاطر محرومیت برخی نفرات تیم از این  بازی، کادر فنی سرخ‌ها سعی کرده در هفته‌های اخیر بیشتر به نفراتی بازی بدهد که قرار است برای پرسپولیس در فینال بازی کنند. محرومیت عجیب عیسی آل‌کثیر کار پرسیولیس را در خط حمله سخت کرده است چراکه این مهاجم نقش مهمی در خط حمله ایفا می‌کرد و در رسیدن پرسپولیس به فینال هم، قدم‌های موثری برداشت.

در چهار هفته اخیر لیگ برتر، شاگردان گل‌محمدی ۴ بار دروازه رقبا را باز کردند که ۳ گل را احمد نورالهی، میلاد سرلک و سیامک نعمتی به ثمر رساندند و یک گل هم با ضربه سر سید جلال حسینی به ثمر رسید. با وجود اینکه کادر فنی پرسپولیس تلاش کرده به مهاجمان جوان خود بیشتر میدان بدهد اما هافبک‌های تیم در امر گلزنی موفق‌تر عمل کرده‌اند تا گل‌محمدی بیشتر از همیشه برای بازی فینال روی آنها حساب کند.

از طرف دیگر تیم یحیی گل‌محمدی در چهار دیدار لیگ برتری خود گلی را دریافت نکرده و بررسی بازی‌های این تیم هم نشان می‌دهد خیلی به رقبا فرصت گلزنی نداده است. هافبک‌های پرسپولیس در کنار مدافعان این تیم آنقدر در کار دفاعی خوب کار کرده‌اند که کادر فنی سرخ‌ها از این بابت خیالش راحت باشد. به عبارت دیگر باید گفت در روزهایی که پرسپولیس در غیاب ۳ بازیکن اصلی تیمش، خود را برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، عملکرد هافبک‌های تیم در بازی‌ سازی و گلزنی و از طرف دیگر کارهای دفاعی آنقدر خوب بوده که هواداران این تیم امیدوار باشند تا آنها در بازی حساس ۲۹ آذر، عصای دست گل‌محمدی و پرسپولیس باشند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر