|
کدخبر: 140216

آیا درخشش باشگاه‌ ها، افتخار ملی به حساب می ‌آید؟

حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا سوالی قدیمی را بار دیگر مطرح کرده است؛ آیا درخشش باشگاه‌ها، افتخار ملی به حساب می‌آید؟

فوتبال آیا درخشش باشگاه‌ ها، افتخار ملی به حساب می ‌آید؟

گاهی عوض شدن برنامه بازی‌هایی که نزدیک به دیدار مهمی هستند رخ می‌دهد و با تصمیم مسئولان لیگ‌ها بازی‌ها به زمان دیگری موکول می‌شوند. دو فصل قبل مسئولان لیگ هلند برای حمایت از آژاکس زمان بعضی بازی‌های این تیم را به تعویق انداختند تا نماینده کشورشان با آمادگی بالایی مقابل تاتنهام و رئال مادرید به میدان برود.البته عکس این موضوع هم وجود داشته است.

مثلا در اسپانیا مادریدی ها نمی خواهند سر به تن بارسایی ها باشد و بلعکس.در لیگ آنها کمتر پیش آمده که وقفه ای طولانی برای یک تیم لحاظ کنند اما می‌توان گفت اتفاقی که در فوتبال ایران برای بازی پرسپولیس و نساجی رخ داد، بی‌سابقه بود.

تنها علتی که برای برگزار نشدن این بازی می‌توان مطرح کرد مبتلا نشدن بازیکنان پرسپولیس به کرونا بود. اما باید در نظر داشت که میان بازی نساجی و پرسپولیس و فینال آسیا سیزده روز فاصله وجود داشت که مدت زیادی به حساب می‌رود و احتمالاً هیچ لیگی در فوتبال جهان چنین استراحتی به نماینده خود در یک رقابت قاره‌ای نخواهد داد.

 

منبع: شریان نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها