|
کدخبر: 138926

شام آخر منصوریان در کرمان؟

نتیجه این بازی اهمیت زیادی برای تراکتور و منصوریان دارد چون سرمربی این تیم به دلیل نتایج ضعیفش در هفته‌های اخیر زیر تیغ تیز انتقادات هواداران تبریزی قرار دارد و چه بسا اگر در این بازی هم نتواند پیروز شود اتفاقاتی روی نیمکت این تیم رخ دهد.

ورزش شام آخر منصوریان در کرمان؟

 تیم فوتبال تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر امروز میهمان تیم مس رفسنجان است. دیدار این دو تیم که قرار بود دیروز برگزار شود به دلیل تعویق یک روزه بازی قبل تراکتورسازان مقابل سپاهان یک روز دیرتر انجام خواهد شد.

 مس رفسنجان تیم تازه وارد به لیگ برتر، در ۲ دیدار ابتدایی خود مقابل تیم‌های مدعی استقلال و گل‌گهر شکست خورد و در بازی سوم مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت داد. مسیح زاهدی یکی از نفرات اصلی بخش دفاعی مس به شمار می‌رود که به دلیل مثبت شدن تست کرونا، دیدار برابر گل‌گهر و آلومینیوم را از دست داد و پس از منفی شدن تست نیز به یک بازه زمانی برای رسیدن به آمادگی نیاز خواهد داشت. قائم اسلامی‌خواه یکی از مهره‌هایی که ربیعی روی او حساب ویژه‎‌ای باز کرده نیز مصدوم شده تا کار مس سخت‌تر از قبل شود. مس در این ۳ بازی موفق به گلزنی نشده و ۴ بار دروازه‌اش را باز شده دیده است.

تراکتور با حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت و حفظ ۳ بازیکن کلیدی خود یعنی شجاعی، حاج‌صفی و دژاگه جزو تیم‌های مدعی این فصل محسوب می‌شود، اما شرایط تبریزی‌ها در ابتدای فصل خوب نبوده و با ۲ تساوی و یک شکست در مکان سیزدهم جدول لیگ قرار دارند.

تراکتوری‌ها در بازی حساس هفته سوم مقابل تیم سپاهان اصفهان در تبریز با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا نگرانی‌های هواداران نسبت به شرایط تیم بیشتر شود. این در شرایطی است که منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان به هواداران تبریزی قول برد‌های پیاپی را در ادامه لیگ داده است. سرخ‌پوشان تبریزی با یک گل زده جزو ضعیف‌ترین تیم‌ها از نظر گلزنی هستند.

نتیجه این بازی اهمیت زیادی برای تراکتور و منصوریان دارد چون سرمربی این تیم به دلیل نتایج ضعیفش در هفته های اخیر زیر تیغ تیز انتقادات هواداران تبریزی قرار دارد و چه بسا اگر در این بازی هم نتواند پیروز شود اتفاقاتی روی نیمکت این تیم رخ دهد.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها