|
کدخبر: 134292

مدافع استقلال در نزدیکی پرسپولیس

پرسپولیس برای حضور پرقدرت در فینال لیگ قهرمانان اسیا و همچنین بازی های لیگ لزوم خرید یک مدافع میانی دیگر برای پرسپولیس حس می شود.

ورزش مدافع استقلال در نزدیکی پرسپولیس

شجاع خلیل زاده یکی از ارکان اصلی خط دفاعی پرسپولیس از این تیم جدا و به باشگاه الریان قطر پیوست. درمورد دلیل جدایی شجاع در این چند روز حرف و حدیث های زیادی مطرح شد ولی ان چیزی که مشخص است با رفتن خلیل زاده دست یحیی گل محمدی برای فصل جدید در خط دفاعی بسته شد.

در حال حاضر پرسپولیس در ترکیبش سه دفاع تخصصی به نام های سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان و احسان حسینی را دارد ولی به طور حتم برای حضور پرقدرت در فینال لیگ قهرمانان اسیا و همچنین بازی های لیگ لزوم خرید یک مدافع میانی دیگر برای پرسپولیس حس می شود. در طی روزهای اخیر اسامی زیادی برای امدن به پرسپولیس مطرح شد که یکی از ان ها ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور بود.

این بازیکن چندی قبل قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و از این تیم جدا شد. اما تراکتوری ها به یک شرط اجازه جدایی به این بازیکن را دادند که سلیمی لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند. با این حال پرسپولیس که بعد از جدایی شجاع به شدت به دنبال خرید یک مدافع میانی بود به این بازیکن پیشنهاد داده تا به این تیم بیاید. سلیمی خودش علاقه داشت پرسپولیسی شود ولی توافق با تراکتور برای لژیونر شدن کار را سخت کرد.

منبع: جام نیوز

ارسال نظر