|
کدخبر: 132662

مهاجم استقلال پرسپولیسی می شود؟

یک مهاجم لیگ برتری در تیررس کادر فنی پرسپولیس قرار دارد.

ورزش مهاجم استقلال پرسپولیسی می شود؟

مربیان پرسپولیس در حال حاضر منتظر روشن شدن وضعیت عیسی آل ‌کثیر هستند تا در مورد آینده او در این تیم تصمیم‌گیری کنند. جلسه استیناف پرونده محرومیت آل‌کثیر فردا برگزار می‌شود و چند روز بعد نیز رای آن صادر خواهد شد. چنانچه محرومیت آل‌کثیر قطعی شود آن وقت نام او موقتاً از لیست پرسپولیس خارج و یک مهاجم جدید جایگزی وی خواهد شد.

گفته می شود مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس مرتضی تبریزی بازیکن باشگاه استقلال است که بعد از عمل جراحی روی رباط صلیبی خود در حال طی کردن دوران نقاهت خود است. یحیی گل محمدی که در ذوب آهن با تبریزی کار کرده و تجربه موفقی هم از این همکاری دارد، خواهان این بازیکن است.

مرتضی تبریزی در ۲ فصلی که در استقلال حضور داشته نتوانست انتظارات را بر آورده کند. غیر از چند بازی ابتدایی و چند بازی آخر لیگ هجدهم، مهاجمی که خریدش چند میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه گذاشت نتوانست بازی های خوبش در ذوب آهن را در استقلال تکرار کند و مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت.

تبریزی که در نیم فصل لیگ نوزدهم و بعد از حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس تلاش کرد تا با جدایی از استقلال به اردوگاه رقیب رفته و شاگرد یحیی گل محمدی شود ، با تلاش های مدیر برنامه هایش تا آستانه جدایی و رفتن به باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس هم پیش رفت، اما در دقیقه نود همه چیز منتفی شد.

انتقال تبریزی به پرسپولیس و شوک ناشی از این جابجایی شاید مهاجم در بحران فرو رفته استقلال را متحول کند.

منبع: پارس فوتبال
  • نجمه ارسالی در

    اگه تا باشگاه پیروزی رفتی بهت بگیم که خد احافظ ما بازیکن بی تعصب نمی‌خواهیم بای

ارسال نظر