|
کدخبر: 134289

آخرین خبر ها از زمان بازگشت هواداران به ورزشگاه ها

سرپرست سابق فدراسیون پزشکی گفت : به نظرم باید برای یک سال دیگر برنامه‌ریزی کنند. شرایط فعلی خطرناک است، گرچه می‌شود منعی ایجاد کرد که با حفظ ده متر بین هر دو نفر و کنترل روند ورود و خروج بتوانیم پروتکل‌های جدید بگذاریم،

ورزش آخرین خبر ها از زمان بازگشت هواداران به ورزشگاه ها

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان که به تازگی سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی را واگذار کرده و با این حال از او به عنوان یکی از نامزدهای اصلی تصدی ریاست این فدراسیون نام برده می‌شود، صبح امروز چهارشنبه – ۲۱ آبان ماه – برای تشییع پیکر محمود یاوری به ورزشگاه تختی اصفهان آمد.

خلیلیان درباره یاوری گفت : ایشان آدمی جوانمرد و با اخلاق بود که نظیرش را کم داریم. از نظر فرهنگی، عرق ملی و عرق شهری نسبت به همه باشگاه‌ها و تعهدی که برای خود ایجاد می‌کرد به شدت پایبند بود و این باید برای جوان‌ها درس جوانمردی، اخلاق و وفاداری به عهد باشد. از این ضایعه متأثر شدیم، اما این راهی است که همه باید برویم. امیدواریم خانواده‌شان صبر زیادی داشته باشند و بتوانیم زحمات خاندان یاوری را جبران کنیم.

سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به وضعیت فعلی همه‌گیری بیماری کووید -۱۹، تصریح کرد: باید همه بدانیم هیچ کس در برابر ابتلای ویروس کرونا استثنا نیست. از کریس رونالدو تا نیک صمد خواه بهرامی در خطر هستند و این ویروس سن، جنسیت و یا توان بدنی نمی‌شناسد. متأسفانه باید بگویم قاعدتاً اگر این قرنطینه‌ها را رعایت نکنیم، شرایط‌مان تا پایان سال به گونه‌ای خواهد بود که تعداد فوتی‌ها به هزار نفر در روز می‌رسد که فاجعه است.پس بهتر است در زمان قرنطینه به یکدیگر کمک کنیم، در زمان قرنطینه ابتدا برای خودمان محدویت ایجاد کنیم. خود مراقبتی برای ورزشکاران اهمیت زیادی دارد. هتل‌ها، اماکن ورزشی و… باید تمامی پروتکل‌های بین‌المللی را رعایت کنند و در اجرای آن، تاب‌آوری داشته و خسته نشوند.

خلیلیان با اشاره به پروتکل‌های جدید وضع شده از سوی دولت، گفت: محدودیت‌های جدید خیلی شدیدتر است. یکی از این محدودیت‌ها رفت و آمد است که در شب منع شده است.درباره  مسابقات هم فعلا لیگ بسکتبال و والیبال راه اندازی شد و بقیه بازی‌ها نیز پروتکل‌هایش خواهد آمد. خصوصاً در مورد فوتسال نیز از من سوال شد که امیدواریم این هفته جلسه باشد و تکلیفش تعیین شود.

سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سوال که هواداران تا چه زمانی باید انتظار حضور در استادیوم‌ها را بکشند؟ خاطر نشان کرد:

به نظرم باید برای یک سال دیگر برنامه‌ریزی کنند. شرایط فعلی خطرناک است، گرچه می‌شود منعی ایجاد کرد که با حفظ ده متر بین هر دو نفر و کنترل روند ورود و خروج بتوانیم پروتکل‌های جدید بگذاریم، اما همه اینها تحت بررسی است و امیدواریم خداوند لطف کرده و شر بیماری را از سرمان کم کند.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها