|
کدخبر: 133434

گل محمدی کامیابی نیا را نقره داغ کرد

هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی برابر سایپا در گوشه زمین به سمت پای بازیکن حریف رفت و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ورزش گل محمدی کامیابی نیا را نقره داغ کرد

کارت قرمزی که کمال کامیابی نیا از حسن اکرمی دریافت کرد  باعث اعتراض کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به داور بازی شد و اعتقاد داشتند داور بازی بی‌دلیل دست به جیب شده است. البته این اولین اخراج کمال در پرسپولیس نبود و از او بعید نیست که خیلی راحت تکل بزند و اخراج شود. اگر بازی های فصل گذشته را به خاطر بیاورید، کافی است تا متوجه شوید از این دست حرکات را کمال به راحتی انجام می‌دهد.

کمال کامیابی ‌نیا به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های این روزهای یحیی گل محمدی تبدیل شده است. هافبک دفاعی قرمزها بازیکنی که زمانی مرد گل‌های سرنوشت‌ ساز پرسپولیس بود اما حالا تعداد اخراج‌های او از تعداد گل‌هایش سبقت گرفته‌اند. کمال اصرار عجیبی به دریافت کارت قرمز دارد و حتی وقتی از داور کارت زرد می‌گیرد، با شور و اشتیاق بیشتر به سراغ خطاهای بعدی می‌رود. با داشتن او در میانه زمین، پرسپولیسی‌ها باید همیشه برای ۱۰ ‌نفره شدن آماده باشند.

برای این مشکل البته یک راه حل وجود دارد. یحیی میلاد سرلک را روی نیمکت در اختیار دارد و بعید نیست که در ادامه فصل، میلاد را به عنوان جایگزین کمال در میانه زمین در نظر بگیرد.

نحوه بازی کمال برابر سایپا و کارت قرمزهای متعدد او در پرسپولیس باعث اعتراض پیشکسوتان این تیم به وی شد و در آخرین مصاحبه دکتر ذوالفقارنسب شاهد انتقادات شدید وی از هافبک دفاعی قرمزها بودیم که اعتقاد داشت کمال عمدی اخراج می شود، صحبت هایی که پاسخ کمال را در پی داشت و با دفاع از نحوه بازی خود و مقایسه آن با راموس مدافع رئال مادرید به صحبت های دکتر ذوالفقارنسب واکنش نشان داد.

منبع: جام نیوز

ارسال نظر