|
کدخبر: 132666

پرسپولیس تا سیدجلال را دارد، غمی ندارد

مدافع اسبق پرسپولیس براین باور است انگیزه بالای سرخ‌پوشان به اندازه‌ای است که علاوه بر شروع پرقدرت در لیگ، می‌تواند بار دیگر قهرمان و در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز دست پر از میدان خارج شود.

ورزش پرسپولیس تا سیدجلال را دارد، غمی ندارد

علیرضا نورمحمدی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که چند روز پیش مهمان تمرین سرخ‌پوشان بود، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس گفت: خدا را شکر من آرامش و انگیزه خوبی را در تمرین دیدم و به اعتقاد من شرایط خوب همه است تا تیم قدرتمندی را برای این فصل راهی میادین کنند.

او افزود: تیم در حضور نفرات قدیمی و باتجربه و اضافه شدن نیروهای باانگیزه و جوان شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و  نه تنها شروع خوبی در لیگ خواهد داشت بلکه می‌تواند در لیگ ایران و فینال لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را رقم بزند.  

نورمحمدی در خصوص حضور ابراهیم شکوری، مدافع اسبق سرخ‌ها، در کسوت مدیر اجرایی پرسپولیس تاکید کرد: حضور یک آدم فوتبالی به فضای این روزهای پرسپولیس کمک زیادی می‌کند. ابراهیم از خانواده پرسپولیس است. او سال‌ها در این تیم بازی کرده و به مشکلات بازیکنان و حواشی موجود آشناست، ضمن این‌که حضورش در کسوت دبیرکلی فدراسیون هم تجارب خوبی را در زمینه مدیریت فوتبال برای او ایجاد کرده و من این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم.

او در مورد انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: من شناخت زیادی از مدیرعامل جدید ندارم اما تعریف‌های خوبی از ایشان شنیدم. من نسبت به این تغییر و تحولات خوشبین هستم و امیدوارم که با چارت مدیریت قوی که مدیرعامل جدید برای پرسپولیس انتخاب می‌کند این باشگاه در آرامش به کار خود ادامه دهد.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد بازی اول سرخ‌ها در لیگ بیستم برابر سایپا تصریح کرد: از الان لیگ را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. در شرایط فعلی تیم‌ها نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته‌اند و باید چند هفته بگذرد تا عیار تیم‌ها مشخص شود اما من بر این باور هستم که اگر با همان انگیزه‌ای که پرسپولیس در آسیا داشت، لیگ را  آغاز کنند می‌توانند پنجمین قهرمانی متوالی را به دست آورند.

نورمحمدی در پایان با اشاره به جدایی شجاع و تاثیر آن در ساختار دفاعی پرسپولیس تاکید کرد: با حضور سیدجلال جایی برای نگرانی نیست. تجربه بالای او و انگیزه و تلاشی که دارد می‌تواند اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس در دفاع رقم بزند. شجاع بازیکن خوب و موثری بود اما پرسپولیس تا سیدجلال را دارد، نباید غمی داشته باشد.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها