|
کدخبر: 128440

نخستین مجمع انجمن صنفی باشگاه داران تهران برگزار شد

نخستین مجمع موسس انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه داران ورزش استان تهران در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

ورزش نخستین مجمع انجمن صنفی باشگاه داران تهران برگزار شد

در این مجمع رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امیرحسینی رئیس انجمن ورزش شرکت‌ها، داوود آدینه مشاور امور تشکل‌های کارفرمایی، علیرضا روستاکاری نماینده مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان و صارمی کارشناس اداره کار کل استان تهران و نجف قلی زاده نماینده اداره کار کل استان تهران و نمایندگان ۱۰ باشگاه ورزشی استان تهران به عنوان اعضای اصلی مجمع حضور داشتند.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ابتدای نشست گفت: تشکیل نخستین مجمع موسس انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه داران ورزشی استان تهران، مطالبه دیرینه این قشر زحمت کش بود که باید خیلی زودتر شکل می‌گرفت اما بنا به دلایل مختلف با تاخیر انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه نباید تشکیل انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران با تاخیر بیشتر همراه باشد ادامه داد: کار ساماندهی تشکل‌های بخش خصوصی به صرف اتکا و کمک بخش دولتی به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

گل محمدی ادامه داد: کار ساماندهی بخش خصوصی به صرف کمک و اتکا به بخش دولتی امکان‌پذیر نیست، بلکه باید از درون تشکل‌های خصوصی انجام شود و به همین دلیل از شما تقاضا دارم در این کار کمترین درخواست و توقع را از سیستم دولتی داشته باشید، البته به جز مطالبه گری که حق شماست.

وی در ادامه با درخواست همکاری بیشتر از همکاران بخش دولتی گفت: امیدوارم بخش دولتی با دوراندیشی و بلندنظری از انجمن‌ها و تشکل‌ها حمایت کنند چون اگر مطالبات انباشته شود، هیچکس قادر به رفع و رجوع آن نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر حمایت مجدد از باشگاه‌های خصوصی گفت: اداره کل استان تهران تکالیف قانونی خود را از طریق نمایندگان غیررسمی باشگاه‌ها انجام می‌دهد که نتیجه آن برگزاری مجمع امروز است.

گل محمدی در پایان اظهار کرد: وظیفه اداره کل استان تهران حمایت بیشتر از باشگاه‌های خصوصی است چون باشگاه داران جمعی عاشق هستند که سرمایه، وقت و توان خود را برای خدمت به جوانان این کشور گذاشتند و نقص و کمبودهای خدمات بخش دولتی را در ایجاد و توسعه فضای ورزشی جبران می‌کنند.

در ادامه امیرحسینی به عنوان رئیس جلسه، علیرضا روستاکاری نماینده وزارت ورزش و آدینه مشاور امور تشکل‌های کارفرمایی در سخنانی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در ادامه این نشست ضمن قرائت اساسنامه، بر اساس پیشنهاد حاضران، اصطلاحاتی انجام شد و بندهایی به اساسنامه مصوب افزوده شد.

بر اساس رای گیری در مجمع کاوه صدقی، حسن میرزا آقابیک، مجید کوهیان، علی سلامت و سهراب آزاد به عنوان اعضای هیات مدیره و کاوه اخلاقی به همراه حمید رحمانیان به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند. همچنین رضا الوندی، به عنوان بازرس و مهرگان علوی به عنوان بازرس علی البدل انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه داران ورزشی استان تهران انتخاب شدند.

در این جلسه مقرر شد خزانه دار، رئیس، نایب رئیس و دبیر انجمن صنفی باشگاه داران تهران در هفته آینده انتخاب شوند. باشگاه داران استان تهران از طریق سایت Www.bashgahdaran-tehran.ir می‌توانند برای عضویت در انجمن صنفی باشگاهداران استان تهران اقدام نمایند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر