|
کدخبر: 126427

آخرین اخبار پرسپولیس پیش از بازی حساس امشب

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس گفت: برای AFC باعث تاسف است که ناظر بازی به عنوان فردی که مرد اول برگزاری هر مسابقه است از نام داور بی‌اطلاع باشد.

علیرضا اشرف درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس پیش از دیدار با النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارکرد: حساسیت این بازی خیلی بالاست. صعود پرسپولیس به این مرحله هم نتیجه یک کار گروهی و جمعی بوده و تمام اعضای تیم برای صعود به این مرحله دست به‌دست هم دادند تا پرسپولیس را به این جا برسد.

وی افزود: پس از دو بردی که در مراحل حذفی مقابل السد و پاختاکور به‌دست آوردیم، روحیه تیم خیلی بالاست و به امید خدا امروز هم برای یک بازی خوب به زمین می‌رویم. می‌دانم دعا و انرژی هواداران پشت پرسپولیس بوده و امیدوارم امشب هم ما را دعا کنند تا با نتیجه خوبی به تهران برگشته و به فینال برسیم.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس ادامه داد: روز گذشته از بازیکنان و اعضای تیم تست دوپینگ گرفتند که نتیجه آن منفی بود. جلسات فنی هم به شکل منظم برگزار می‌شود. البته با توجه به فشردگی رقابت‌ها کار کادر فنی خیلی سخت بود.

اشرف ادامه داد: روزی که به قطر آمدیم یک امتیاز بیشتر نداشتیم اما تلاش همه اعضای پرسپولیس از بازیکنان، کادر فنی، مدیریت، ‌کادر پزشکی، اعضای تدارکات، پشتیبانی سبب شد پرسپولیس به اینجا برسد. روحیه بچه‌ها هم خیلی خوب است و امیدوارم با دست پر برگردیم.

وضعیت بازیکنان مصدوم

وی در مورد بازیکنان مصدوم تیم گفت: همانطور که گل‌محمدی گفته برخی بازیکنان ما با وجود مصدومیت خود با غیرت بازی می‌کنند. کادرپزشکی آنها را با زور آمپول بی‌حسی، قرص و دارو به بازی می‌رساند. خودشان هم دوست دارند با حضور در زمین برای پرسپولیس بازی کرده و برای این تیم بدرخشند. به همین دلیل مصدومیت را در جریان بازی فراموش کرده و به زمین می‌آیند.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا از مسئولان باشگاه قرار است فردی برای همراهی تیم به دوحه بیاید، گفت: هفته گذشته رسول پناه به قطر آمد و قرار بود برای این دیدار هم علی رغبتی بیاید که به دلایلی منتفی شد. البته باشگاه همیشه از تیم حمایت کرده و با پرداخت پاداش و پول توجیبی به بازیکنان، سعی کرد روحیه آنها را بالا نگه دارد. امیدوارم امروز هم نتیجه خوبی رقم بخورد و بتوانیم به فینال برسیم.

اشرف ادامه داد: پرسپولیس در ۴ فصل اخیر سه بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است. امروز هم احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد اما امیدواریم دومین صعود به فینال لیگ قهرمانان اتفاق بیفتد و همه خوشحال شوند.

وی درباره اعتراض افشین پیروانی به اعلام شدن نام داور بازی در برخی رسانه‌های عربی قبل از اعلام به مسئولان تیم‌ها توضیح داد: متاسفانه در بازی هم قبلی این اتفاق رخ داد.از ابتدای مسابقات طبق اعلام AFC داور هر بازی صبح برگزاری آن مسابقه به مسئولان تیم‌ها معرفی می‌شد اما در دیدار با پاختاکور یکی دو رسانه عربستانی قبل از شروع بازی نام داور را می‌دانستند.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع را به ناظر بازی هم گفتیم ولی وی اعلام بی‌اطلاعی کرد. برای AFC باعث تاسف است که ناظر بازی به عنوان فردی که مرد اول برگزاری هر مسابقه است از نام داور بی‌اطلاع باشد اما رسانه‌های عربستانی نام داور پرسپولیس و پاختاکور را قبل از بازی بدانند. این مسائل باید در AFC حل شود.

اشرف ادامه داد: ‌روز گذشته هم اعلام کردند داور سنگاپوری برای قضاوت دیدار پرسپولیس و النصر انتخاب شده که البته تاکنون به صورت رسمی به باشگاه‌ها اعلام نشده است. ناظر بازی دیشب اعلام کرد صبح امروز قرار است نام داور مشخص شود اما خوب نیست رسانه‌های عربستان نام داور را زودتر اعلام کنند. البته تیم ما به داوری کاری ندارد و با تمرکز به مصاف النصر می‌رود.

وی در ادامه گفت: قطعا برای فینال پاداشی در نظر گرفته می‌شود اما مبلغ آن به صورت دقیق مشخص نشده است. طبق صحبتی که با مدیر تیم داشتم پس از رسیدن به فینال پاداش خوبی به اعضای تیم تعلق می‌گیرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها