|
کدخبر: 122764

اختلاف درآمد مسی و رونالدو چقدر است

لیونل مسی پردرآمد ترین قوتبالیست سال گذشته معرفی شد.

ورزش اختلاف درآمد مسی و رونالدو چقدر است

در فهرست جدید پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا که توسط نشریه فوربس منتشر شد ، لیونل مسی با درآمد ۱۲۶ میلیون دلار در سال گذشته موفق شد عنوان پردرآمدترین فوتبالیست دنیا را به خود اختصاص دهد. کریستیانو رونالدو هم با اختلاف کمی نسبت به مسی در رتبه دوم فهرست قرار دارد.

این در حالی است که در هفته های اخیر ماجرای تنش ایجاد شده بین لیونل مسی و باشگاه بارسلونا او را در صدر اخبار قرار داده بود. مسی بعد از آنکه اعلام کرد قصد جدایی از بارسا را دارد با مخالفت جدی باشگاه روبرو شد. مسی مدعی بود به دلیل بندی در قراردادش می تواند رایگان بارسا را ترک کند ولی باشگاه کاتالان می گفت آن بند منقضی شده و هر تیمی خواهان مسی باشد باید ۷۰۰ میلیون یورو به اندازه بند آزادسازی او پرداخت کند. البته مسی در نهایت تصمیم گرفت در بارسا ماندگار شود.

در فهرست جدید فوربس، مسی با درآمد ۱‍۲۵ میلیون دلار در دوازده ماه گذشته صدرنشین است و کریستیانو رونالدو در این مدت با درآمد ۱۱۷ میلیون دلاری در رتبه دوم قرار دارد.

دو ستاره پاری سن ژرمن، نیمار و امباپه به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست قرار دارند.

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول هم رتبه پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده.

در رتبه‌های دیگر این فهرست ده نفره می‌توان نام پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا و گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید را دید. دو رتبه انتهای فهرست هم در اختیار رابرت لواندوفسکی گلزن بایرن مونیخ و داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر