|
کدخبر: 118214

رحمتی سرمربی شهر خودرو می‌شود؟

دو گزینه نهایی سرمربیگری شهر خودرو در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های لیگ بیستم مشخص شدند.

ورزش رحمتی سرمربی شهر خودرو می‌شود؟

پس از پایان لیگ نوزدهم گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمکت شهر خودرو بالا گرفت و سهراب بختیاری زاده به دلیل رویکرد مدیریت باشگاه و مخالفت با تصمیم ‌اخراج مهدی رحمتی حاضر به ادامه همکاری نیست و گویا باید حضور وی را در مشهد پایان یافته بدانیم.

مشهدی‌ها که باید از ۲۴ شهریور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، رایزنی‌های خود را برای انتخاب جانشین بختیاری زاده انجام دادند.

گزینه نخست مشهدی‌ها، سید مهدی رحمتی بود که بتواند در نقش سرمربی به کار خود با شهر خودرو ادامه می‌دهد؛ پیشنهاد عجیبی که رایزنی‌های فراوان درباره آن شکل گرفت اما تاکنون نتوانسته‌اند مدیران شهر خودرو رضایت رحمتی را جلب کنند. گویا او می‌خواهد لیگ بیستم را خارج از مشهد دنبال کند و به دنبال جدایی از جمع عنابی‌پوشان است.

اما اگر مهدی رحمتی بپذیرد که در قامت سرمربی قرار گیرد، نخستین مربی-دروازه بان تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

علیرضا منصوریان هم که پیش از انتخاب سرآسیایی گزینه سرمربیگری شهر خودرو بود، رابطه و رفاقت نزدیکی با فرهاد حمیداوی مالک دارد و درحال‌حاضر جدی‌ترین گزینه هدایت شهر خودرو به شمار می‌رود.

منصوریان که فصل گذشته تا نیمه راه همراه ذوبی‌ها بود، پس از نتایجی که به‌دست آمد از جمع اصفهانی‌ها جدا شد؛ البته احتمال حضور این چهره در یک تیم دیگر هم به گوش می‌رسد.

پیش از این نام امیر قلعه‌نویی هم پیرامون این تیم مشهدی شنیده می‌شد که مشخص نیست مذاکرات با این سرمربی نامدار به کجا رسیده است.

به نظر می‌رسد تجربه آسیایی منصوریان می‌تواند کمک شایانی به مشهدی‌ها داشته باشد و باید دید طی ساعات آتی چه اتفاقاتی در جاده مخصوص تهران - کرج محل دفتر باشگاه شهر خودرو رخ خواهد داد.

بدون شک فرهاد حمیداوی نسبت به سایر تیم‌ها فرصت کمتری را برای انتخاب سرمربی در اختیار دارد چرا که آنها ۲۰ روز دیگر باید در آسیا به میدان روند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر