|
کدخبر: 118148

بایرن سلطان جدید اروپا

شاگردان هانسی فلیک با تک گل کومان موفق شدند مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی برسند و جشن ششمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را در لیسبون پرتغال به پا کنند.

ورزش بایرن سلطان جدید اروپا

شاگردان هانسی فلیک در شبی که ستارگان گران‌قیمت پاری سن ژرمن نتوانستند روی فرم همیشگی خود باشند، به سومین جام خود در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ رسیدند و جشن سه‌گانه خود را در لیسبون پرتغال به پا کردند؛ در نیمه نخست امباپه و نیمار فرصت گلزنی برای پاریسی‌ها را داشتند که امباپه فرصت فوق‌العاده خود را با یک ضربه بد هدر داد و ضربه زیبای نیمار هم اسیر واکنش دیدنی نویر شد و راهی به دروازه پیدا نکرد. البته که لواندوفسکی هم در نیمه نخست یکبار توپ را به تیرک دروازه ناواس کوبید.

در نیمه دوم نمایش بایرنی‌ها بهتر بود و در دقیقه ۵۹ کینگزلی کومان با ضربه سری زیبا روی ارسال جوشا کیمیچ توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند؛ جالب آن‌که کومان خود پرورش یافته آکادمی پاری سن ژرمن است و برای تیم ملی فرانسه نیز به میدان می‌رود! در ادامه تلاش پاریسی‌ها برای رسیدن به گل تساوی ناکام بود تا فلیک و شاگردانش بتوانند برای ششمین بار بایرن مونیخ را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسانند و دومین سه‌گانه قهرمانی را رقم بزنند. پیش از این بایرن با پپ گواردیولا موفق شده بود به سه جام قهرمانی در یک فصل دست یابد که این مهم با قهرمانی امشب باواریایی‌ها با هانسی فلیک برای بار دوم تکرار شد.

آخرین قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ با یوپ هاینکس رقم خورد و آنها امشب در ورزشگاه دالوز لیسبون توانستند پس از ۷ سال بار دیگر در فوتبال اروپا برای خود تاج‌گذاری کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها