|
کدخبر: 112840 فهیمه زارع‌دار

در دانشگاه رجاء قزوین انجام شد؛

تقدیر از دانشجوی برگزیده پایان نامه برتر ایران

طی مراسمی در دانشگاه رجاء قزوین از مهسا مصلحی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی رجاء قزوین و منتخب جشنواره پایان‌نامه‌‌های برتر جشنواره دکتر حسابی تجلیل شد.

ورزش تقدیر از دانشجوی برگزیده پایان نامه برتر ایران

به گزارش گسترش نیوز از قزوین، مراسم تجلیل و قدردانی از این دانشجوی نخبه با حضور آرش حاجی‌کریمی رئیس دانشگاه و هادی میری، مدیرگروه تربیت‌بدنی دانشگاه رجاء در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم آرش حاجی‌کریمی، ضمن تشکر از دانشجویان و استادان پژوهشگر دانشگاه رجاء ، چاپ پایان‌نامه فوق در مجلات علمی خارجی‌زبان را نشانه نگاه بین‌المللی دانشجویان و اساتید این دانشگاه در تدوین و تنظیم پایان‌نامه‌های دانشجویی دانست.

سومین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران به صورت غیرحضوری و با حمایت دانشگاه و مراکز علمی و تحقیقاتی در بخش‌های پایان‌نامه، مقاله، طرح پژوهشی و کتاب برگزار شد؛ در این جشنواره که با هدف نزدیک کردن پایان‌نامه‌های دانشگاهی، طرح‌های پژوهشی، مقاله‌ها و کتب علمی دانشجویان، اساتید دانشگاهی و کلیه پژوهشگران به نیازهای اساسی و واقعی کشور برگزار می‌شود، آثار علمی و دانشگاهی یادشده از نظر علمی و پژوهشی درجه‌بندی شده و در نهایت یک مجموعه ارزشمند و نفیس از برترین آثار گردآوری می‌شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها