|
کدخبر: 105748

آبی پوشان تست کرونا دادند

تمرین عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

ورزش آبی پوشان تست کرونا دادند

تیم فوتبال استقلال تهران درحالی‌که تا ۳ روز دیگر باید خود را برای انجام اولین دیدار خود مقابل فولاد در شهر اهواز آماده کند در حال پشت سر گذاشت آخرین تمرینات خود زیر نظر کادر فنی است.

از نکات حاشیه‌ای تمرین امروز عصر این تیم می‌توان به این موارد اشاره کرد:

* اعضای تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز تمرین امروز برای سومین مرتبه تست کرونا دادند تا تمام پروتکل‌هایی را که از طرف سازمان لیگ تعیین‌شده بود را رعایت کنند.

* فرشید اسماعیلی هافبک تأثیرگذار این تیم که چند روزی است به تمرینات استقلال بازگشته است امروز نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش در تمرین حاضر شد و پا به‌پای سایر بازیکنان تمرینات خود انجام داد. بدون شک حضور او در دیدار مقابل فولاد موضوعی است که تنها کادر فنی می‌تواند جواب آن را بدهد اما به‌هرحال آمادگی فرشید اسماعیلی می‌تواند برای فرهاد مجیدی خبر خوبی تلقی شود.

*بخش اول تمرینات مثل تمام دفعات دویدن دور زمین و گرم کردن زیر نظر ربانی مربی بدن‌ساز این تیم بود که به نظر می‌رسد جلسه اخیری که بین ً او و دکتر ستوده و سعید رمضانی سرپرست استقلال برگزارشده، سوءتفاهمت را برطرف کرده است .

* در بخش دوم بازیکنان در دسته‌های چندنفری پاس‌کاری در زمین کوچک را تمرین کردند.

* در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به‌مرور تاکتیک‌های تیمی در قالب فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

* از غیابان تمرین امروز می‌توان به نام مرتضی تبریزی و میلاد زکی‌پور اشاره کرد که اولی به علت پارگی رباط صلیبی چند ماهی را باید به استراحت بپردازد اما میلاد زکی پور احتمالاً ظرف روزهای آینده به جمع بازیکنان این تیم اضافه می‌شود. ولی آنچه که مسلم است او در دیدار مقابل فولاد یکی از غایبان بی‌شمار استقلال محسوب می‌شود.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه چهارم تیرماه دیدار عقب‌افتاده خود از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر را مقابل فولاد خوزستان در اهواز انجام خواهد داد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها