|
کدخبر: 97973

رئیس هیات مدیره شرکت آوای موفق ایرانیان در گفت‌وگو با گسترش نیوز:

فرصت طلایی برای یک صنعت نوظهور

رئیس هیات مدیره شرکت آوای موفق ایرانیان کرونا و دوران پساکرونا را فرصتی استثنایی برای صادرات کشور و صنعت نمایشگاهی عنوان می‌کند.

گسترش‌نیوز: نخستین نمایشگاه سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» در خرداد ماه برگزار خواهد شد و در این میان شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام برگزاری این نمایشگاه مسیله مهم و حایز اهمیتی است که میزان استقبال مخاطب از این نمایشگاه نیز در گرو همین امر است.

خبرنگار گسترش‌نیوز برای دریافت توضیحات بیشتر در خصوص چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» به سراغ رئیس هیات مدیره شرکت آوای موفق ایرانیان که یکی از دو شرکت برگزار‌کننده این رویداد است رفته است.

ادریس مازندرانی در ابتدا با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی برگزاری این نمایشگاه طبق آخرین تغییراتی که اداره HSE نمایشگاه ، طراحی آن را با هماهنگی انجمن غرفه سازان، برگزار‌کنندگان و ستاد مبارزه با کرونا طی چندین جلسه انجام داده است در این نمایشگاه ارائه خواهد شد، اظهارکرد:

تغییرات اعمال شده تاکنون اعلام نشده ولی طی دو الی سه روز آینده به اطلاع مخاطبان و فعالان این حوزه خواهد رسید.

mazandarani-a.jpg

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در برگزاری این نمایشگاه آنچه حائز اهمیت است این است که غرفه‌ها باید با رعایت فاصله‌گذاری برقرار شوند و کانترهای پاسخگویی نیز باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت کنند و در متراژهای مشخص نیز باید مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته و ریجستری و ثبت نام نیز به صورت به صورت مجازی باشد.

همچنین ضرورت دارد که در بدو ورود به نمایشگاه پک بهداشتی شامل ماست دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به بازدید‌کنندگان اهدا شود.

تاثیر شیوع ویروس کرونا در استقبال از نمایشگاه‌ها

رئیس هیات مدیره شرکت آوای موفق ایرانیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تاثیر شیوع کرونا در میزان حضور مخاطب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این رویداد به بسیاری از علامتهای سوال که در ذهن مردم و متخصصین است پاسخ خواهد داد; لازم به توضیح است که این نمایشگاه از طریق تلویزیون‌ها و شبکه‌های اینترنتی به صورت آنلاین برای مردم پخش خواهد شد و متخصصان و مدیران ارشد دولتی و غیره نیز از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

مازندرانی در ادامه عنوان کرد: دو شرکت مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را برعهده دارند این دو شرکت نیز با صنایع مربوط به کرونا مرتبط هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات خود را برای عرضه به نمایش خواهند گذاشت و تمام ارگان‌ها و شرکت هایی که در زمان شیوع کرونا فعال بودند نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گفتنی است شورای سیاستگذاری این نمایشگاه متشکل از وزارت صمت، وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، ستاد اجرایی فرمان امام ِ، پدافند غیر عامل، معاونت تجهیزات پزشکی اداره تجهیزات پزشکی وزارت صنایع و شرکت شهرک‌های صنعتی خواهد بود.

مازندرانی در ادامه اظهارکرد: بعد از گذشت مدت طولانی از برگزاری نمایشگاه در کشور به این بلوغ رسیده‌ایم که بتوانیم در شرایط حاد نیز نمایشگاه‌ها را برگزار کنیم; چرا که در کشور ما ۳۸ درصد فروش سازمان یافته شرکت‌ها از طریق نمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

ما درصددیم با برگزاری این نمایشگاه از تولیدکنندگانی که در زمان شیوع ویروس کرونا و هنگامی که همه در خانه بودند در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها مشغول تولید اقلام بهداشتی بودند تقدیر کنید و مردم و مسئولان نیز اختراعات و تولیدات این تولیدکنندگان عزیز را مشاهده کند.

دوران طلایی پساکرونا

رئیس هیات مدیره شرکت آوای موفق ایرانیان در پایان اظهارکرد: بعد از کرونا زندگی جدیدی شروع خواهد شد، لذا به نظر من صنعت کنترل عفونی صنعتی نوپا و نوظهور خواهد بود و قطعاً در آینده سهم بازار خوبی را در دنیا خواهد داشت; لذا اگر ما از امروز این صنعت را آغاز کنیم و بانک اطلاعاتی جامع و کاملی را از این صنعت داشته باشیم می‌توانیم بر اساس توانمندی که در این صنعت موجود است صادرات خوبی را به کشورهایی که نیازمند این تولیدات هستند داشته باشیم.

ارسال نظر