|
کدخبر: 96530

نمایشگاه دائمی قم به کجا رسید

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: احداث راه دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی یکی از مصوبات مهم استان در سال گذشته بود که به دلیل کم‌کاری برخی از مدیران قمی عملیاتی نشده و بر زمین‌مانده است.

گسترش‌نیوز - احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی در سالن کرامت استانداری، اضافه کرد: برخی از مصوبات اقتصادی و تولیدی قم در سال ۹۸ به دلیل کوتاهی برخی از مدیران به مرحله انجام نرسیده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: درصورتی‌که در احداث مسیر دسترسی نمایشگاه دائمی در بین مدیران استانی شاهد کارشکنی نباشیم این طرح ازنظر وزارت راه و شهرسازی مانعی برای پیشبرد ندارند.

امیرآبادی گفت: در طول آزادراه قم-تهران بیش از ۴۰ مسیر دسترسی محلی در محدوده استان تهران احداث‌شده درحالی‌که در محدوده قم اجازه هیچ‌گونه دسترسی داده نمی‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی قم در کیلومتر یک آزادراه قم-تهران در حال احداث است

وی در ادامه افزود: بخش خصوصی قم در روزهای شیوع کرونا کاملا پای‌کار بوده و نسبت به رسیدگی به وضعیت معیشت کارگران قم گام‌های بزرگی برداشته است. حفظ کارگران در واحدهای تولیدی قم در دو ماه گذشته مطلوب بوده و از بیکاری بسیاری از کارگران قمی در واحدهای صنعتی جلوگیری شده است.

امیرآبادی تصریح کرد: خیرین سلامت و صاحبان واحدهای صنعتی قم در دو ماه گذشته بخش مهمی از کمبودهای خانواده‌های نیازمند را برطرف کرده‌اند.

وی همچنین گفت: برای تخصیص حقابه‌های قم پیگیری‌های مقدماتی انجام‌شده و وزارت نیرو نیز با تخصیص تمام حقابه‌های استان موافقت به عمل‌آورده است.

منبع: ایران مراسم‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها