|
کدخبر: 94982

گردهمایی مهم نمایشگاهی در شهرآفتاب + عکس

جلسه هم اندیشی مدیران و مجریان نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب برگزار شد.

گسترش‌نیوز - نشست هم اندیشی برنامه‌ها و راهبردهای نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب صبح امروز با حضور محمدرئوف قادری مدیرعامل، معاونان و مدیران این مجموعه به همراه مدیران شرکت‌های برگزار‌کننده نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شد.

در جلسه هم‌اندیشی با رویکردی هم افزایانه، رویدادهای اخیر آسیب شناسی و چالش‌ها و سناریوهای پیش رو بررسی شد.

*۲ چالش نمایشگاهی از نگاه مدیر شهر آفتاب

محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین الملی شهرآفتاب در این نشست صمیمی خاطر نشان کرد: سایت‌های نمایشگاهی با مجریان خود شناخته می‌شوند و ما باور داریم که باید درکنار یکدیگر همکاری‌های همه جانبه و هم راستا برای ارتقا صنعت نمایشگاهی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر انقلاب افزود: یکی از ابزارهای جهش تولید صادرات است و یکی از مهم‌ترین مولفه‌های صادرات نیز نمایشگاه‌ها هستند، بنابراین امسال اهمیت صنعت نمایشگاهی بیش از سال‌های گذشته است زیرا اگر نتوانیم تولیدات کشور را با قدرت به دنیا و به خصوص کشورهای منطقه معرفی کنیم، جهش تولید رخ نمی‌دهد.

قادری با اشاره به چالش‌های صنعت نمایشگاهی گفت: تحریم و رقابت نابرابر دولتی به عنوان دو چالش اصلی صنعت نمایشگاهی مطرح است که خصوصی شدن و خروج دولت از امر تصدی گری به اضافه زنده نگه داشتن رویدادهای نمایشگاهی، استفاده از ابزارهای نوین و تدام گفت‌وگوی صاحبان صنعت نمایشگاهی اهم راه‌های برون رفت از این چالش هاست و خوشبختانه با حضور آقای مدرسی خیابانی قائم مقام محترم وزارت صمت دورنمای این صنعت روشن است.

shahreaftab-farvardin3.jpg

در ادامه این جلسه کامبیز معتمد وزیری معاون امور نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به شرایط خاص کشور و بحران جهانی کرونا سناریوهای پیش روی صنعت نمایشگاهی را تشریح و از برنامه‌های آتی نمایشگاه شهرآفتاب به منظور حمایت از برگزارکنندگان خبرداد.

در پایان نیز مدیران شرکت‌های برگزاری نمایشگاه‌ها به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد جلسات هم اندیشی به صورت دوره‌ای برگزار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها