|
کدخبر: 84627

برگزاری نمایشگاه طب سنتی و گیاهان دارویی

دومین دوره نمایشگاه طب سنتی طب جایگزین دارو‌های گیاهی و گردشگری سلامت در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

گسترش‌نیوز: دبیر اجرایی این نمایشگاه در خصوص ویژگی‌های آن گفت: این نمایشگاه در وسعت حدود ۲ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۲۰ شرکت داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود.

namayeshgah-daroo.jpg

آقای محمد پناهی افزود: این نمایشگاه در چهار بخش با رویکرد تخصصی و بین‌المللی برگزار می‌شود و دانشکده‌های طب سنتی دانشگاه‌های علوم پزشکی، انجمن‌های علمی سراسر کشور، سلامتکده‌ها، تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیاهان دارویی و فراورده‌های طبیعی، شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز شرکت‌های تسهیل گر گردشگری، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، آخرین دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: در بخش بین‌الملل دومین نمایشگاه طب سنتی و گیاهان دارویی نمایندگانی از کشور ژاپن، مالزی و تایلند، به معرفی ظرفیت‌های خود خواهند پرداخت.

دومین دوره نمایشگاه طب سنتی طب جایگزین دارو‌های گیاهی و گردشگری سلامت با حمایت دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن خدمات بین‌المللی سلامت به مدت ۴ روز از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند در سالن ملل مجموعه نماشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار و همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: صداوسیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها