|
کدخبر: 54910

مترو تا ۳ سال دیگر به نمایشگاه تهران می‌رسد

بر اساس تفاهم‌نامه شرکت مترو و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، دو ایستگاه مترو، برای محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طراحی و راه‌اندازی می‌شود.

گسترش نیوز - مصطفی بروجردی مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن تهران و حومه در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ریلی گفت: با تلاش شرکت مترو، شهرداری، شورای شهر و شرکت نمایشگاه‌های تهران به‌زودی تفاهم‌نامه اتصال نمایشگاه بین‌المللی تهران بین شرکت مترو و شرکت نمایشگاه تهران منعقد خواهد شد.

Metro.jpg

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها با اتصال دو خط ریلی ۱ و ۷ زمینه برای اتصال نمایشگاه به خط مترو فراهم می‌شود و بر اساس طرح اولیه دو ایستگاه برای این محدوده در نظر گرفته شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن تهران و حومه پیش‌بینی کرد که اتصال نمایشگاه تهران به مترو حدود دو سال و نیم تا سه سال طول خواهد کشید.

معاون امور فنی و مهندسی شرکت نمایشگاه‌های بین‌الملل تهران توضیح داد: بر اساس توافقات صورت گرفته، هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت مترو تهران و شرکت نمایشگاه‌ها برای اتصال نمایشگاه بین‌المللی تهران انجام خواهد شد.

سید حسین میرظفرجویان در ادامه افزود: در راستای کنترل ترافیک محدوده شرکت نمایشگاه‌ها و همچنین افزایش سهولت دسترسی به این منطقه پر رفت‌وآمد تفاهم‌نامه فی‌مابین به امضا خواهد رسید.

منبع: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها