|
کدخبر: 325689

ترمز بازار خودرو کشیده شد/ قیمت ها ثابت ماند

در تاریخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، قیمت خودروها، به ویژه در شرکت سایپا به جز وانت زامیاد، تغییر چندانی نکرده است و می‌توان گفت که بازار به نوعی رکود داشته است.

اقتصاد ترمز بازار خودرو کشیده شد/ قیمت ها ثابت ماند

در تاریخ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، قیمت خودروها همچنان بدون تغییر قابل توجهی گزارش می‌شود، مشابه روزهای گذشته. البته محصولات شرکت‌های ایران‌خودرو و بهمن‌موتور در برخی موارد کاهش محدودی در قیمت خود را تجربه کرده‌اند، اما خودروهای گروه سایپا به طور کلی تغییر قابل توجهی ندارند.

در روز گذشته، نرخ ارز آزاد دلار برای چندمین روز متوالی ثابت ماند و این وضعیت باعث بیشتر شدن استحکام و رکود در بازار خودرو می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

همان‌طور که اشاره شد، نرخ خودروهای داخلی، به غیر از محصولات ایران‌خودرو، باثبات گزارش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و با همان نرخ ۴۳۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس ELX سفارشی سدان محبوب ایران‌خودرو است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و با ۷۳۳ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک رکورددار افت نرخ در روز جاری به شمار می‌رود. این خودرو از صبح امروز ۳۲ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۲۳ میلیون تومان رسیده است.

خودرو-خارجی۱

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز اکثراً به غیر از محصولات مدیران‌خودرو و بهمن‌موتور، نوسان چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی کراس‌اوور اقتصادی مدیران‌خودرو است که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۹۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ریسپکت بهمن‌موتور یکی از سدان‌های مونتاژی این شرکت به شمار می‌رود که افت ۳۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته دارد و با یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن‌موتور محسوب می‌شود. این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تیگو ۸ پرو هیبرید کراس‌اوور جدیدالورود مدیران‌خودرو نیز ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ سه میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

۲خودرو-داخلی

پیش‌بینی نرخ خودرو در روزهای آینده

با توجه به اینکه فردا تنها روز کاری بازار در هفته جاری است، احتمال نوسان عجیب‌وغریب در بازار خودرو بسیار پایین گزارش می‌شود. البته نرخ ارز در بازار آزاد نیز افت‌وخیز چندانی ندارد و همین موضوع رکود بازار را بیشتر می‌کند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها