|
کدخبر: 314741 سینا ستوده

اختصاصی گسترش نیوز؛

افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور وزیر صمت افتتاح شد.

نمایشگاه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا از امروز به مدت چهار روز در تهران آغاز بکار کرد و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت صادراتی ایران و شرکت‌هایی از کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا حضور دارند.

در این نمایشگاه، ۱۰۰ شرکت صادراتی ایران در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان و ... حضور دارند. در این دور از نمایشگاه شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی هم حضور دارند. هیات‌های تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

جعفری، مجری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا گفت: در این نمایشگاه، ۱۰۰ شرکت صادراتی ایران در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان و ... حضور دارند.

وی افزود: در این دور از نمایشگاه شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی هم حضور دارند. هیات‌های تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

مجری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا اظهار کرد: در حاشیه نمایشگاه همایش‌های تخصصی نیز در خصوص موضوعات تجاری و زیرساختی از جمله حمل و نقل، مسائل پولی و بانکی، گمرکی، موافقت‌نامه‌های تجاری، همکاری‌های علمی، گردشگری و دانش بنیان برگزار می‌شود.

جعفری گفت: برای روز سوم برنامه ریزی شده تا نشست‌هایی رو در رو بین تجار داخلی و تجار خارجی برگزار شود.

قرار است ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا توافقنامه تجارت آزاد امضا کنند.

گفتنی است، دومین دوره نمایشگاه اوراسیا به مدت ۴ روز و از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها