|
کدخبر: 309700

ماشین بازان منتظر این نمایشگاه جذاب باشند

طومار گفت: سومین نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو نسبت به دوره قبل با رشد ۲۰۰ درصدی در مساحت برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ماشین بازان منتظر این نمایشگاه جذاب باشند

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهر ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران و با همت شرکت نیکا شایستگان تیس (نیکاتیس)  برگزار خواهد شد.

خبرنگار تیتر کوتاه پیرامون جزییات برگزاری این رویداد گفتگویی را با رضا طومار مدیر برگزاری این رویداد ترتیب داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

جزییات برگزاری نمایشگاه

طومار در این گفتگو اظهار داشت: ۵۵ شرکت داخلی فعال در حوزه خدمات ، تقویت و تزیین خودرو در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مفید آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های شرکت های تولیدکننده خودرو، مجموعه های تولیدکننده تجهیزات تعمیرگاهی، تولیدکنندگان تجهیزات آفرود، تولیدکنندگان تجهیزات تغییر کاربری خودرو و... را در معرض دید متخصصان و علاقه مندان به این حوزه قرار خواهند داد. بخشی از مشارکت کنندگان در این رویداد نیز در بخش تقویت و تزیین خودرو فعالیت دارند.

رضا-طومار

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه ها باید همواره روند صعودی داشته باشند، تاکید کرد: این موضوع به خودی خود موجب می شود که نمایشگاه ها در هر دوره نسبت به دوره قبل با پیشرفت مواجه شوند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. سومین نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو نسبت به دوره قبل با رشد ۲۰۰ درصدی در مساحت برگزار خواهد شد. همچنین تعداد شرکت کنندگان و تنوع گروه کالایی های حاضر در این رویداد با رشد مواجه بوده است. البته از آنجا که این رویداد نمایشگاهی تا کنون مشابهی در کشور نداشته است بنابراین اعتماد شرکت های فعال در این حوزه به این نمایشگاه اندکی زمان‌بر خواهد بود.

این برگزارکننده نمایشگاهی در ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته نمایشگاه TUNEX در کنار نمایشگاه تحول صنعت خودرو برگزار شد. این اتفاق موجب شد که شخصیت رویداد TUNEX زیر سوال برود به نوعی ذهنیت وابستگی این نمایشگاه به رویداد تحول صنعت خودرو را در ذهن مخاطب ایجاد کند. ما امسال این وابستگی را حذف کردیم و تاریخ برگزاری این رویداد را تغییر دادیم.

برنامه های جانبی

طومار در ادامه به تشریح برنامه های جانبی برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران پرداخت و گفت: تزیین خودرو به صورت زنده در مقابل چشم بازدیدکنندگان، بخش کارواش برای خودروها به منظور نمایش خدمات به روز فعالان این حوزه، بخش خدمات تعمیرگاهی و برگزاری کارگاه های تئوری از جمله برنامه های جانبی این رویداد است.

وی در بخش پایانی صحبت های خود به وضعیت فعالان صنعت خدمات، تقویت، تزئین خودرو اشاره کرد و گفت: متاسفانه علی رغم تاثیر بسیار مهم این صنعت بر بازار خودرو، فعالان و دست اندرکاران این بخش تا امروز نادیده گرفته شدند. در کمال تاسف ما حتی یک تشکل قوی این در این حوزه نداریم. اگر ما به فعالان این حوزه بها دهیم قطعا می توانیم از ایده های خلاقانه آنها در صنعت خودروسازی کشور استفاده کنیم.

منبع: تیترکوتاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها