|
کدخبر: 301017

غرفه سازی نمایشگاهی یسنا و نکات مهم آن

معرفی نکات مهم غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی فرصت مناسبی است که تمامی محصولات خود را در آن به نمایش بگذارید تا فروش شما در نمایشگاه‌ها دوچندان شود. به همین دلیل است که در نمایشگاه‌ها باید به طور ویژه‌ای به طراحی غرفه خود توجه کنید و طراحی منحصر به فرد غرفه نمایشگاهی می‌تواند فروش شما را دوچندان کند زیرا مورد توجه بازدید کنندگان قرار می‌گیرد و باعث افزایش فروش می‌شود. به منظور حضور موفق مجموعه شما در نمایشگاه در این صفحه قصد داریم چند نکته مهم در هنگام غرفه‌سازی نمایشگاه را به شما بگوییم تا با رعایت کردن آنها موفق به ارائه محصولات خود در نمایشگاه شوید و بتوانید محصولات خود را به راحتی بفروشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 عکس غرفه سازی نمایشگاهی

تهیه کردن کردن لیستی از انجام کارها

اولین نکته‌ای که قبل از غرفه‌سازی نمایشگاهی باید حتماً به آن توجه کنید و جزو مهمترین کارها می‌باشد مربوط به تهیه لیستی از انجام کارهای خود است‌. اگرچه ساده به نظر برسد ولی می‌تواند بسیار زیاد به شما کمک کند. زمانی که در یک صفحه تمامی ابزار و داده‌های خود را به صورت منظم و مرتب داشته باشید خیلی راحت می‌توانید سازماندهی‌های مناسب را در غرفه انجام دهید و با دسته‌بندی مناسب کارها می‌توانید به تمامی کارهای خود برسید و هیچ زمانی را در غرفه خود از دست نمی‌دهید.

برقراری ارتباط دوستانه با مسئول برگزار کننده نمایشگاه

یکی از مهمترین نکات در غرفه‌سازی در نمایشگاه‌ها این است که باید ارتباطی کاملاً دوستانه با برگزارکننده نمایشگاه خود برقرار کنید که جز  مهم‌ترین کارها می‌باشد. با روابط دوستانه‌ای که شما با برگزار کننده نمایشگاه برقرار کنید به راحتی می‌توانید برای مشتریان هدف خود جانمایی‌های مناسبی را درخواست کنید و شما می‌توانید در این حوزه آنها را به طور کامل راهنمایی کنید و همچنین زمانی که این کمک را در حق مشتری انجام دهید و آنها را همچنین راضی نگه دارید در نهایت باعث قدردانی شما از طرف برگزار کننده نمایشگاه خواهد شد.

طراحی ساده و مینیمال

این طبیعی است که شما دوست دارید طراحی غرفه شما در نمایشگاه از همه سر تر باشد و بهترین طراحی را برای نمایشگاه داشته باشید تا مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. اما نکته مهم این است که شما باید به غرفه خود در نمایشگاه از دید یک رهگذر و یک آدم معمولی نگاه کنید که هیچ چیزی را درباره خدمات و محصولات شما نمی‌داند پس در این مواقع باید فکری کنید که آیا رهگذر وارد غرفه شما می‌شود یا خیر و با انجام یک سری از کارها باعث ورود بازدید کننده به غرفه خود شوید. در این مواقع پیشنهاد می‌شود این کار را به دست شرکت غرفه‌ساز معروف در این حوزه بسپارید تا با طراحی منحصر به فرد غرفه شما کاری کند که بازدید کنندگان به سمت شما جذب شوند و در نهایت فروش محصولات شما دوچندان شود.

جانمایی غرفه

نکته بعدی که در غرفه‌سازی نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است مربوط به جانمایی غرفه است. بهتر است بدانید که اکثر نمایشگاه‌های تجاری غرفه‌های واقع شده در قسمت‌های اصلی نمایشگاه را با هزینه‌های اضافی بر سازمان ارائه می‌دهند که معمولاً این غرفه‌ها در جای بسیار خوبی قرار گرفته‌اند که می‌تواند فروش بسیار بالایی هم داشته باشد. در این مواقع اگر می‌توانید از پس هزینه‌های اضافی جانمایی غرفه بر بیایید پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید و بهترین مکان موجود در نمایشگاه را اجاره کنید زیرا معمولاً مکان‌های خوب نمایشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن فروخته می‌شود و باید قبل از فروخته شدن اقدام به اجاره کردن آن کنید. معمولا این غرفه‌ها در قسمتی از نمایشگاه قرار گرفته‌اند که اکثر بازدید کنندگان در آنجا هستند که معمولاً در ابتدای نمایشگاه است و بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و می‌تواند باعث افزایش فروش محصولات شما هم شود.

 مدل غرفه سازی

پیگیری کار ها به طور پیوسته

نکته بعدی که بسیار حائز اهمیت است و در غرفه‌سازی نمایشگاه بسیار مهم می‌باشد مربوط به دنبال کردن و پیگیری کردن تمامی کارها به صورت پیوسته است. به زبان ساده باید بگوییم که انجام یک کار در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی بدون دنبال کردن و یا پیگیری کردن مانند یک کار بیهوده است و باید به طور پیوسته کارها را دنبال کنید. شما باید تقسیم بندی کار را انجام دهید و مسئولیت‌های کار را بر چند نفر تقسیم بندی کنید تا با برنامه‌ریزی‌های درست بتوانید کارها را به صورت پیوسته دنبال کنید.

ظاهر غرفه باید مناسب باشد

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام غرفه‌سازی نمایشگاه باید به طور کامل به آن دقت کنید و حتماً باید آن را رعایت کنید مربوط به ظاهر غرفه شما است که همیشه باید مناسب و شکیل باشد. بهتر است بدانید که بازدیدکنندگان و خریداران همیشه به غرفه‌هایی جذب می‌شوند که ظاهر شکیل و زیبایی دارد و ظاهر زیبای غرفه شما باعث وسوسه کردن بازدید کنندگان به دیدن محصولات شما می‌شود و همین امر باعث افزایش فروش محصولات شما می‌شود. برای طراحی غرفه خود حتماً از رنگ‌های روشن استفاده کنید و حتماً سعی کنید برای طراحی غرفه نمایشگاه از بهترین متخصصان راهنمایی بگیرید.

 فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. به جرات می‌توان گفت طراحی غرفه از مهم‌ترین کارهای غرفه‌سازی در نمایشگاه است که حتماً باید با بهترین شکل ممکن انجام بگیرد پس به آن بسیار دقت کنید. برای مشاهده نمونه پروژه های غرفه سازی کلیک کنید .

 

انتخاب مناسب پیمانکار غرفه

یکی دیگر از مهم‌ترین کارها در غرفه‌سازی نمایشگاه مربوط به انتخاب مناسب پیمانکاران ساخت غرفه و غرفه ساز است. بهتر است بدانید که پیمانکاران ساخت غرفه حتماً باید برونگرا و دارای مهارت خاص باشند و بتوانند با روابط خوبی که با مشتریان برقرار می‌کنند فروش بالایی را تجربه کنند و تسلط کافی با صحبت کردن با مشتریان داشته باشند. حتماً باید در این مواقع آموزش‌های لازم درباره نحوه نگه داشتن غرفه را به پیمانکاران آموزش دهید و پیمانکاران باید با انگیزه بسیار بالا و با مهارت بسیار خوب ،بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنند.

 غرفه سازی

غرفه آرایی چشمگیر

اگر شما می‌خواهید در بین غرفه‌های موجود در نمایشگاه خاص و ویژه باشید و اگر می‌خواهید بازدید کنندگان غرفه شما را از نظر طراحی بپسندند باید چند کار مهم را انجام دهید که هیچ غرفه‌ای آن را انجام نمی‌دهد و با ایجاد یک تفاوت بزرگ غرفه شما به قشنگ‌ترین و زیباترین غرفه موجود در نمایشگاه تبدیل شود. به عنوان مثال باید در غرفه خود از اکسسوری و رنگ‌های خاص استفاده کنید تا مشتریان به راحتی به سمت غرفه شما جذب شوند و با استفاده از بهترین خلاقیت‌ها می‌توانین مشتریان و بازدید کنندگان را به سمت خود جذب کنید. به عنوان مثال با خلاقیت خود چند نمونه کار را در جلوی غرفه خود قرار دهید تا مشتریان با آنها آشنا شوند و پس از بررسی وارد غرفه شما شوند تا بتوانند از شما خرید کنند و محصولات شما به فروش برود پس به آن بسیار دقت کنید.

 

منبع : گروه غرفه سازی یسنا

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها