|
کدخبر: 295813 سهیل مافی

گزارش گسترش نیوز از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی؛

درخشش تولیدکنندگان ایرانی در بزرگ ترین رویداد ورزشی خاورمیانه

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی روز شنبه به طور رسمی افتتاح شد.

نمایشگاه درخشش تولیدکنندگان ایرانی در بزرگ ترین رویداد ورزشی خاورمیانه

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه ورزشی خاورمیانه شناخته می‌شود. این نمایشگاه با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت و صابر رحیمی سرپرست مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های واحد تولیدی، سازمان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی و بیش از ۱۲۰ شرکت (۹۵ شرکت داخلی و ۲۵ شرکت خارجی) از کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ژاپن، کویت، اندونزی، انگلستان، بلغارستان، هلند، کره جنوبی، چین، ترکیه، روسیه و ایتالیا از شنبه ششم خردادماه شروع به کار کرد.

در ادامه قصد داریم نگاهی به روند برگزاری این نمایشگاه داشته باشیم.

۳ سالن برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ورزشی اختصاص داده شده است. استقبال خوبی نیز از این نمایشگاه به عمل آمده بود. رنگ و لعابی خوبی در سالن‌ها وجود داشت و اشخاص بازدیدکننده را به خوبی جذب می‌کرد. البته میزان بازدید از سالن‌ها با یکدیگر خیلی قابل قیاس نبود.

به عنوان مثال سالن شماره هفت شلوغ‌تر از سایر سالن‌ها بود و بازدیدکنندگان بیشتری در آن به چشم می‌خورد. علت این موضوع جذابیت بالاتر غرفه‌های موجود در سالن بود. تمامی سالن‌ها تمیز و به‌واقع شیک و مرتب بودند و نمی‌توان از آن سخنی به میان نیاورد. مشتریان زیادی جهت خریداری کردن تجهیزات مدنظر خود در نمایشگاه حضور داشته و پس از بررسی‌های لازم، با مسئولان ارشد غرفه به گفت‌وگو پرداخته و اقدام به سفارش می‌کردند.

گسترش نیوز به بهانه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی به گفت‌وگو با تعدادی از فعالان این حوزه پرداخته است. مشاهدات میدانی خبرنگار گسترش نیوز از نخستین روز برگزاری این رویداد، از رضایت قابل‌توجه از این نمایشگاه و ارائه جدیدترین تجهیزات ورزشی توسط غرفه داران حکایت دارد.

نمایشگاه-ورزش1

نمایشگاه-ورزش

در همین راستا یکی از غرفه داران نمایشگاه در خصوص برگزاری این رویداد و تأثیر آن بر معرفی تجهیزات ورزشی اظهار کرد: نحوه برگزاری نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در این دوره، از کیفیت بالایی برخوردار است. شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه می‌توانند محصولات خود را به بهترین شکل معرفی کرده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. افراد شاغل در بخش ورزشی مثل صاحبان باشگاه‌ها، می‌توانند با نوین‌ترین، به‌روزترین و مجهزترین تجهیزات ورزشی آشنا شده و در صورت صلاحدید اقدام به سفارش و خریداری این وسایل ورزشی می‌کنند.

او ادامه داد: محصولات شرکت ما بسیار به‌روز و منحصر به فرد بوده و سنجش قد و وزن به‌صورت دیجیتال است. این وسیله پیشرفته، ترکیبات بدنی، وضعیت پروتئین، چربی و میزان سوخت و ساز را گزارش می‌دهد. همین‌طور یک اسکنر سه‌بعدی بدن داریم که از طریق اسکن بدن، متوجه ناهماهنگی اسکلتی خواهید شد. یک محصول جدید هم داریم که به تازگی از آن رونمایی شده است. اسموپاد جدیدترین محصول شرکت ما محسوب می‌شود. یک ست چهارتایی به همراه نرم‌افزار است که به وسیله آن می‌توان تمرینات مختلف ورزشی را انجام داد.

نمایشگاه

مهدی محلوجی، به عنوان یکی از مسئولان ارشد غرفه‌های نمایشگاه در این راستا بیان کرد: در این نمایشگاه ما به طور مستقیم با مصرف‌کنندگان در ارتباط هستیم. ما از نزدیک با آن‌ها آشنا شده و متوجه نیازهای مصرف‌کننده می‌شویم. با این فرآیند می‌توانیم کیفیت محصولات خود را افزایش داده و نظر مثبت خریداران را جلب کنیم. درمجموع نمایشگاه‌های ورزشی در بهبود امر تولید تأثیر بالایی دارد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: ما تولیدکننده انواع کف‌پوش‌های ورزشی هستیم. ما به طور تخصصی کف‌پوش‌های گرانولی را برای باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های چندمنظوره تولید می‌کنیم. در حدود هفت مدل کف‌پوش بدن‌سازی باضخامت‌های مختلف داریم که بسته به نیاز مشتری اقدام به عرضه می‌کنیم.

نمایشگاه-ورزش11

نمایشگاه-ورزش111

مهران مشمولی به عنوان عرضه‌کننده‌ ای‌ام‌اس‌ های ساخت ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی به خبرنگار گسترش نیوز گفت: از اینکه چنین مکانی برای معرفی و عرضه محصولات ورزشی تبیین شده بسیار خرسند هستم و آن را به فال نیک می‌گیرم. کیفیت برگزاری نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی و تمهیدات اندیشیده شده در این مسیر، واقعاً خوب و مطلوب است.

او افزود: اکثر اشخاص از اینکه محصول ما ساخت ایران است، بی‌خبر هستند و حالا با وجود این نمایشگاه می‌توانیم محصول خود را به بهترین نحو معرفی کنیم. ای ام اسِ ما ساخت داخل بوده و با قیمت خیلی کم‌تر از مشابه خارجی عرضه می‌شود. این محصول می‌تواند جای مانور داشته باشد و مطمئن باشید که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این محصول برای کسانی که وقت زیادی برای ورزش ندارند، بسیار توصیه می‌شود. این ای ام اس ها برای کاهش وزن در زمان کوتاه خیلی مؤثر است. جلیقه ما می‌تواند در ۲۰ دقیقه به افراد جهت کم کردن وزن کمک کند.

استقبال قابل‌توجه از بزرگ‌ترین نمایشگاه ورزشی خاورمیانه

به گزارش گسترش نیوز، تولیدکنندگان فعال حوزه ورزش در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ورزشی، محصولات و وسایل ورزشی به‌روز و نوینی را ارائه کردند و این تجهیزات با استقبال خوب مخاطبان و متخصصان این حوزه روبرو شدند. مشتریان از این تجهیزات دیدن کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید این تجهیزات کردند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها