|
کدخبر: 295627 سینا ستوده

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

نمایشگاه ایران هلث افتتاح شد

بیست و چهارمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی افتتاح شد.

نمایشگاه نمایشگاه ایران هلث افتتاح شد

این نمایشگاه با حمایت وزارت بهداشت، وزارت صمت ،معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی برگزار  می‌شود.

 نمایشگاه ایران هلث با حضور ۳۹۰ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، سوییس، دانمارک، کره جنوبی، هند، استرالیا، ژاپن پاکستان و تایوان برپا شد.

حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل ۳۰ درصد و حضور شرکت های خارجی ۶۰ درصد افزایش یافته است که این نشان از اهمیت و جایگاه بالای پزشکی و صنایع وابسته این حوزه کشورمان دارد.

نمایشگاه ایران هلث، عنوان دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه را در اختیار دارد که در آن ظرفیت های نامحدود تجهیزات پزشکی داخلی و خارجی ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد. در نمایشگاه امسال تجهیزات پزشکی، بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان حضور و مشارکت دارند که این موضوع موجب شد تا این نمایشگاه در تقویم حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی قرار بگیرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی (ایران هلث) از ۶ تا ۹ خرداد ماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 
 
 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها