|
کدخبر: 166207

ایران هلث با قدرت برگزار خواهد شد

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی (ایران هلث) با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از ۶ تا ۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با مشارکت گسترده فعالان حوزه تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی روبرو شده است.

این دوره از نمایشگاه در سالن های ۳۵،۳۸،۳۸A، ۳۸B،۴۰، ۴۱ و خلیج فارس برگزار می شود. در این نمایشگاه مشارکت کنندگان به معرفی توانمندی ها و محصولات خود در سطح گسترده و بین المللی به بازدیدکنندگان متخصص خواهند پرداخت.

بر قراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیاز های آنان، شناخت رقبا و آشنایی با خدمات و محصولات و برنامه های آنان، فرصت جذب سرمایه گذار و توسعه فعالیت واحد صنعتی خود، ارتباط با تامین کنندگان مواد خام و ارائه دهندگان خدمات صنعتی، تعامل با شرکت های همکار جهت برون سپاری و امور پیمانکاری، به روز رسانی دانش فنی و آشنایی به دستاورد های نوین صنعت، شرکت در سمینار ها و کارگاههای تخصصی و امکان بهره برداری از فرصت های تبلیغاتی مختلف (چاپی،اینترنتی، محیطی و… ) از جمله مزایای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران هلث است.

گفتنی است؛ شرکت آوای موفق ایرانیان برگزار کننده بزرگترین نمایشگاه تولیدکنندگان و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی ، صنایع دارویی و خدمات سلامت است.

پوستر-نمایشگاه-ایران-هلث-1400

منبع: اخبار نمایشگاه ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها