|
کدخبر: 262707

اختصاصی گسترش نیوز:

ایران هلث ۲۳ ساله شد

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) آغاز به کار کرد.

نمایشگاه ایران هلث ۲۳ ساله شد

بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث امروز سوم خرداد ماه با حضور  سید مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین اللمللی تهران افتتاح شد.

این رویداد از امروز تا ۶ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در مساحتی بالغ بر ۴۱۹۵۰ متر فضای سرپوشیده (ناخالص) و ۲۲۲۸۹ مترمربع (مفید) سرپوشیده داخلی در سالن های ۳۱- ۳۵-۳۸- A ۳۸- B ۳۸- ۴۰-۴۱ و ۴۴ میزبان متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود.

گفتنی است ۴۳۴ شرکت داخلی و ۱۸ شرکت خارجی از ۵ کشور ایتالیا، امارات، کره جنوبی، هند و روسیه در این رویداد آخرین دستاوردها و توانایی های خود در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی را در معرض دید علاقه مندان، متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

برگزاری این  نمایشگاه ها، فرصتی برای دست اندرکاران صنعت سلامت و پزشکی کشور فراهم می‌کند تا با تبادل اطلاعات و آشنایی با دستاورد‌های روز جهانی در کنار حمایت‌های مسئولان به تدریج شاهد پیشرفت، شکوفایی و خودکفایی در این زمینه باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها