|
کدخبر: 28512

دوم اسفند ماه منتظر ۳ اتفاق بزرگ باشید

علی ابراهیم‌زاده - رئیس انجمن صنفی برگزارکنندگان ایران

ebrahimzade.JPG

برای نخستین بار در تاریخ ۵۰ ساله صنعت نمایشگاهی کشور سعی کردیم با همکاری تمام فعالان این عرصه در ۳ انجمن سایت‌داران، برگزارکنندگان و غرفه‌سازان، ۳ رویداد بااهمیت را کلید بزنیم. واقعیت این است که صنعت نمایشگاهی کشور هرگز آنگونه که باید و شاید به فعالان اقتصادی در خارج از بدنه صنعت نمایشگاهی معرفی نشده است.

در این زمینه شرکت راهکار تجارت کوشا که مدیریت آن را من برعهده دارم، نخستین کنفرانس صنعت نمایشگاهی کشور را برگزار می‌کند و گروه تجارت و اطلاعات کوشا به مدیریت علی معین نیز نخستین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی را کلید خواهد زد.

در کنار این با همکاری و تلاش موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت قرار است نخستین جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی را نیز داشته باشیم؛ رویدادی که می‌تواند در زمینه ارتقای فرهنگ تبلیغات اصولی بر برپایی رویدادهای نمایشگاهی اثر بسیار خوبی داشته باشد.

هدف کلی ما از برپایی این ۳ رویداد چند موضوع اصلی است؛ نخست اینکه توانمندی و ظرفیت‌های موجود در صنعت نمایشگاهی کشور را به همه فعالان در این عرصه معرفی کنیم؛ رویدادهای نمایشگاهی در کشور ما با تلاش هزاران فعال و متخصص توانمند در جریان است که باید عملکرد آنها را به دیگر بخش‌های فعال اقتصادی معرفی کنیم.

در کنار این امر طرح مشکلات متعددی که همکاران ما با آنها روبه‌رو هستند نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. سال‌هاست که فعالان حوزه نمایشگاه چه در حوزه برگزاری و چه در حوزه غرفه‌سازی با چالش‌های کوچک و بزرگی دست به گریبان هستند که بی‌شک صحبت از این مسائل در یک فضای گسترده‌تر و با حضور مقامات ارشد کشور در بخش‌های دولتی و غیردولتی می‌تواند شرایط مساعدتری را ایجاد کند.

بی‌شک دوره نخست هر رویداد، عاری از مشکل و کمبود نخواهد بود، اما به هر حال گام نهادن در این مسیر اتفاق بزرگی است که ما آن را آغاز کردیم و امیدواریم هر سال ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها