|
کدخبر: 283589

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیرامون ثبت نام در این رویداد ویژه

دبیرخانه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اطلاعیه ای به شرح زیر صادر و نسبت به سوالات مخاطبان اطلاع رسانی کرد:

ضمن سپاس از استقبال جامعه آهن و فولاد کشور، شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی از این رویداد متمایز ملی و در راستای پاسخ به سوالات مخاطبان گرامی، موارد زیر را به اطلاع می رساند:

بازدید از نمایشگاه جامع ارائه فرصت های بومی سازی و ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد که از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می گردد، برای عموم رایگان و آزاد می باشد.

آخرین مهلت ثبت نام جهت حضور در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ می باشد. بدیهی است حضور در این مراسم، مستلزم ثبت نام و صدور کارت ورود است. این مراسم با حضور مقامات و مسئولین ذیربط برگزار می شود و شامل میز تعمیق ساخت داخل جهت انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادهای شرکت های فولادی و معدنی با سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به برگزیدگان و تقدیر از چهره های ماندگار زنجیره آهن و فولاد ایران است.

شایان ذکر است چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایمیدرو، شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت های دانش بنیان مطرح داخلی برگزار می شود.

ارسال نظر